MESAJ IMPORTANT

2.5K 58 6
                                    

Mune a văzut mai devreme decât plănuiesm eu mesajele cu "We love you, Mune!" pe care unii dintre voi le-ati lăsat în comentarii la partea a doua. Așa că a ținut să vă transmită un mesaj:"Hi, everyone, Mune here! I'm just dying from the love and support you are all giving me and my very good friend, Allicrd! Isn't she just amazing for translating EVERYTHING so accordingly!? I remember when she first asked if she could translate my fanfiction to her native language, I was very reluctant about the idea, but after getting to know her, I am proud to say that I finally gave her my consent, and I am glad I did! I hope you're all looking forward to reading the sequel as much as I am looking forward to reading your comments! (which I wouldn't be able to if it wasn't for Allicrd, so again ISN'T SHE AMAZING!?)I love you all so much, none of this would be possible if it weren't for you, the readers, so I and Alli thank you so much! ♡♥♡♥"

"Bună, tuturor, Mune aici! Mă bucur extrem de mult de pe urma iubirii și sprijinului pe care toți ni le arătați mie și prietenei mele foarte bune, Allicrd! Nu-i așa că e uimitoare pentru că a tradus TOTUL atât de corespunzător?!

Îmi aduc aminte de prima dată când m-a întrebat dacă poate să-mi traducă fanfiction-ul în limba ei natală; am fost recitientă față de idee la început, dar după ce am cunoscut-o mai bine, sunt mândră să spun că i-am dat acordul, și sunt bucuroasă că am făcut-o!

Sper că abia așteptați să citiți continuarea la fel de mult cum aștept eu să vă citesc comentariile! (lucru de care nu aș fi fost capabilă fără Allicrd, deci din nou: NU E UIMITOARE?!)

Vă iubesc mult pe toți, nimic din toate acestea nu s-ar fii întâmplat dacă nu erați voi, cititorii, deci eu și Alli vă mulțumim mult de tot!"


Cincizeci De Umbre Mai TârziuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum