Capitolul 27

3.2K 127 11
                                    

Ce s-a întâmplat, frate? N-ai dat niciun semn de viață de vreo două zile. Văzut: 3:25

Scuze, Adam. Am uitat de-a binelea să-ți răspund. Ultimele săptămâni au fost foarte aglomerate! Văzut: 3:47

Sper că te referi la jocurile video. Văzut: 3:47

Mai mult sau mai puțin. :D Văzut: 3:47

Îți plac? Văzut: 3:48

Sunt bune! Încă jos Brotherhood. Ador intrigile! Sunt interesante! Văzut: 3:49

Nu m-am jucat astăzi. Trebuie să merg să-l vizitez pe tata la închisoare. Văzut: 3:51

Whoa, așa e. De când e închis? Văzut: 3:51

De dinainte de a mă naște eu. Văzut: 3:52

Trebuie să fie dificil. Văzut: 3:52

"Ce faci?" Ava intră în cameră și-mi ciufulește părul. Se așează pe fotoliul extensibil, lângă mine, și-mi ia consola. "Vorbeam cu un prieten."

"Un tip? E drăguț?" Rânjește ea în timp ce îl face pe Ezio Auditore să sară pe acoperișurile Florenței. "Mda, stai să îl întreb cât de drăguț e pe o scară de la unu la zece." Îmi dau ochii peste cap și ea râde.

Verișoara mea întreabă dacă ești drăguț. Văzut: 6:59

Heh, eu așa zic. Ea este drăguță? Văzut: 6:59

Mă întorc către Ava și mă uit atent la ea. Întregul corp i se mișcă ba în stânga, ba în dreapta în timp ce aleargă de gărzi, iar felul cum își scoate ușor limba afară face ca totul să fie mai isteric. Chiar este frumoasă, și dintr-o dată nu-mi place gândul ca între ea și Adam să fie ceva.

Nup. E grasă. Văzut 4:00

"Nu-i interesat." Spun eu cu voce tare, iar ea pufnește. "Nu știe ce pierde."

Vorbesc cu Adam de aproape două săptămâni. Este un tip interesant. Clar ascunde mai mult decât arată. E singur la părinți, distribuie ziare sâmbăta, și de curând și-a luat o slujbă în depozitul unui salon de cosmetică. Am mai aflat și că mama lui este sub protecția martorilor și că suferă de anxietate. Adam nu știe prea multe detalii legat de ce a văzut mama lui, dar el spune că simte că are legătură cu tatăl său pe care îl vizitează regulat la Washington State Penintentiary.

O aud pe mama chemându-ne la cină și practic trebuie să o smulg pe Ava la o parte de consolă. Iisuse, s-a jucat mai mult decât mine.

Tata și Taylor discută noile măsuri de securitate de acasă și de la servici. Vor să instaleze senzori de mișcare pe alee și în curte, ceea ce mi se pare ridicol. Mama ascultă orientativ și la fiecare sugestie ea dă din cap. Ocazional, pufnește, făcându-l pe tata să ridice privirea și să se uite la ea. Observ niște tensiune întrea ea și tata. Probabil de la cearta de dimineață.

Tata a primit telefoane anonime.

Îmi simt telefonul vibrând și îl scot de sub masă. E Adam. Îi răspund repede și îmi las mobilul în poală. Îndes salata în furculiță și o bag în gură.

Buzz.

Îmi pun mâinile sub masă și îi răspund. Aud pe cineva dregându-și glasul și o văd pe Phoebe scuturându-și capul. Are dreptate. Mama se enervează rău când îmi folosesc telefonul la masă.

Buzz

Fir-ar! O privesc pe mama, dar e prinsă în conversație. Mă uit în jos și îi răspund rapid. "Încă vorbești cu prietenul tău?" Ava se apleacă spre mine, șoptind. "Mda." Spun eu într-o manieră conspirativă. "Știi de ce vor să instaleze atâtea noi sisteme în casa ta?" Întreabă, iar eu ridic din umeri.

Cincizeci De Umbre Mai TârziuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum