Capitolul 6

5K 155 1
                                    

        ”Stai, vrei să spui că Phoebe nu știe că Christian e tatăl ei?” Întreabă Sophie. ”Asta este exact ce a spus, geniule.” Se răstește Ava la ea și iarăși încep să își trimită săgeți din ochi. E destul de clar că treaba asta durează de ceva timp Mă întreb de ce nu se plac. Sunt pe cale să întreb, dar o aud pe Phoebe chicotind de la distanță. Îmi întorc capul către ea și o văd în cârca tatei, îmbrățișându-i capul. Mâinile sale îi acoperă capul și tot ce pot să văd pe chipul lui este fericire. Oftez ușurat și mă duc spre ei, dornic să știu ce s-a întâmplat. Imediat ce sunt lângă ei, Phoebe îmi dă un pumn în ochi, iar eu mă dau în spate. Ce naiba! ”Asta e pentru că nu mi-ai spus!” Se răstește ea la mine. Îmi acopăr ochiul cu mâna și mimez cu buzele un ”ow”. ”Mi-a dat și mie unul.” Mormăie tata, ridicându-i o mână de pe ochi. Este roșu.

        Ne întoarcem în cabină ca să ne alăturăm celorlalți -familia mea. Sfinte Sisoe. Asta e familia mea și e uriașă. Mi se pare ironic pentru că înainte era doar mama și Phoebe. Se pare că, poate fi de două ori mai amuzant să ai tot felul de unchi, mătuși și verișori de asemenea. Că veni vorba de verișori. chiar nu am avut ocazia să vorbesc cu James, deci le las pe Ava și pe Sophie să se certe în intimitate. Merg către James care stă pe canapeaua în formă de L cu consola lui portabilă în mâini și mă așez lângă el.

        ”Hei, James.” Spun eu, dar el nu răspunde. Cred că e atât de cuprins de jos încât nici măcar nu m-a observat. ”Ce te joci?” Întreb, dar niciun semn de viață din partea lui. ”Eu nu sunt un gamer prea înrăit. De obicei sunt mai concentrat pe activitățile școlare.” Adaug eu. Îmi irosesc timpul deja. ”Nu ești prea vorbitor, nu-i așa?”

        ”Oh, vorbesc.” Spune el într-un final. Pentru o secundă am crezut că este surd sau mut. ”Dar știi ce se spune, dacă nu ai nimic frumos de spus, nu spune nimic.” ...Pardon? Ce ar trebui să însemne asta? Nerușinatul. ”Scuze, te-am jignit cumva?” Spun eu confuz. ”Familia asta are destui moștenitori. Locul tău nu este aici. Ai scris pe frunte 'clasă muncitoare'.” Oh, la DRACU nu! Cine se crede?! Câți ani are, mă rog? Doisprezece? ”Nu știu care e problema ta, copile. Dar asta ar trebui să fie o reuniune de familie. Obișnuiște-te cu asta.” Se întoarce să se uite la mine, privindu-mă peste ochelari, iar eu am pe față o expresie impasivă, chiar dacă vreau să îl arunc chiar eu peste bord. 

        ”Ted!” Aleargă Phoebe către mine și își pune mâinile pe genunchii mei. ”Ce faci aici? Sohpie și Ava sunt acolo!” Spune ea entuziasmată, apoi se întoarce către James. ”Bună, Jamie. Pot să îți spun Jamie?” Își expune ea un zâmbet pe față, și sunt îngorzit de ce urmează să spună. Surprinzător, nu spune. De fapt, când mă întorc să mă uit la el, observ că o privește pe Phoebe. Ce! ”Da, Jamie e în regulă.” El întinde mâna, iar ea face la fel, dar eu i-o înșfac repede. Oh, nu, sub nicio formă. Sora mea. A mea. Îmi scutur capul ca să alung gândurile mele copilărești și o iau de lângă nerușinatul ăsta. ”Hai să mergem la ele.” Mormăi eu.

        De-a lungul zile, am tot vorbit. Am primit atâtea întrebări, de la toată lumea. Despre școală, prieteni, despre vreo iubită. Și încă o dată aud faimoasa glumă ”Cu-toții-credeam-că-Christian-este-gay”. Asta e mereu amuzantă. De asemenea aud atâtea povești de dinainte ca eu să mă nasc. Unchiul Elliot îl tot sâcâia pe tata să o prezinte pe mama familiei. Câte impresii bune au făcut mama și tata în timpul petrecerilor caritabile. Aud și despre un faimos elicopter. Charlie Tango. Un elicopter, la naiba. Este vreun lucru care îi lipseşte? Aparent, Charlie Tango este cel mai faimos vehicul pe care îl deține tata pentru că mama vorbește întruna despre el. Trebuie să fie preferatul ei. Sunt sigur că au avut parte de o grămadă de distracție. După aceea, ne putăm pe puntea exterioară ca să mâncăm. Dar nu mi-e foame.Tot ce vreau este să aflu cât mai multe despre grupul de indivizi intrigători pe care îi numesc familie. Ne așezăm la masă, iar conversațiile continuă. Ascult, dar nu pot să nu mă simt inconfortabil, oricât de greu aș încerca. Ava stă lângă mine, puțin prea aproape.

Cincizeci De Umbre Mai TârziuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum