Bu fic, sevdiğim bir yazara ait ondan izin alarak chanbaek yaptım umarım sevilir :)))
İyi okumalarr
Soğuk hava tüm bedenimi ele geçirirken karnıma bir sert bir tekme daha yedim.
'' seni aşalık ibne! buralarda dolaşmaman gerektiğini hala öğrenemedin mi?!'' Ve bir tekme daha. Acılara karşı bağışıklık kazanmış gibiydim. Hissetmiyordum. Keşke hissetmediğim bazı şeyler daha olsa. Mesela aşk. Onun delici siyah gözlerinin bana hergün nefretle bakmasını beni aşalamasını istemiyordum. Neden zorba birine aşık oldum ki?!.. ah hayır beni o dövmüyor. Bunlar mahalledeki serserilerdi.
'' tekrar buradan geçecek misin?'' sert sesi boş sokakta yankılanırken ağzımdan belli belirsiz bir 'hayır' çıkmıştı. Sırtıma aldığım son darbeyle kendimden geçerken gözlerim daha fazla direnmeyi bırakıp karanlığa teslim oldu.
***
Vücudumdaki inanılmaz ağrı ile gözlerimi açtım. Hafif karanlık yerde gözlerimi gezdirdiğimde çok güzel dekor edilmiş her tarafı ayna ile kaplı bir odada olduğum farkettim. Yattığım yerden kalkacağım an karnıma giren ağrı ile inleyerek olduğum yerde kaldım. Burdan hemen gitmem gerekiyordu ama hareket edemiyordum, lanet olsun. Kalkmak için olağan üstü bir güç harcarken odanın kapısı kulak tırmalıyıcı bir gıcırtı ile açıldı.
'' demek uyandın'' tanıdık yumuşak ve aynı zamanda sert sesi duyduğumda başımı kaldırıp kapıya baktım. Siktir! Ben onun evindeydim ve altımdaki yatak onundu. Kokusundan nasıl anlamadım.!
'' e- evet uyandım ve gidiyordum'' tekrar kalkmaya çalışırken omuzlarımdan tutup oturmamı sağladı.
'' hiçbir yere gitmiyorsun byun!'' dedi yüzündeki sırıtma hiçte sevimli değildi.
'' neden?.. beni neden burada tutuyorsun. Hem burada ne işim var benim ? benden nefr-' dudaklarımın üstündeki ellerle susmak zorunda kaldım. Tanrım benim dudaklarıma dokunmuştu.
'' ne kadar çok konuşuyorsun sarı kafa. Dinle. Seni buraya keyfimden getirmedim. Seninle bir anlaşma yapacağız'' dedi yüzündeki aynı gülümseme ile.
'' ne a-anlaşması?''
''benim için uyuşturucu satacaksın ve bunun karşılığında kimse seni dövmeyecek yani zorbalık yok'' gözlerim irice açılırken ciddi olup olmadığını anlamak için dikkatle onu inceledim.
'' Uyuşturucu? Ben.. uyuşturucu satacağım? Yok. Bunu yapamam''
'' sen bilirsin. Birgün dayak yemekten ölmüş olarak cesedini çöpten çıkarırlar o zaman baban ve küçük kardeşin ne durumda olur düşündün mü?'' tanrım. Zaaflarımı kullanıyordu. Ama neden benden istiyordu bunu?
'' neden ben?'' aklımdaki soruyu sorduğumda keyifle sırıttı.
'' çünkü sen çok safsın. Çekici, seksi ve sevimlisin. Malı alacakları çok güzel ikna edebileceğini düşünüyorum ve bu yüzden sensin.. kabul mü?'' başka şansım var mıydı?
'' evet.. kabul ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Aşk //
Fanfiction'' Chanyeol!.. '' ''Ne var yine?'' '' seni seviyorum'' dedi sarışın.. chan gülüp sigarasını yere atıp ellerini cebine soktu ve sarışının kalbini acıtan o iki kelime dudaklarından döküldü.. '' Umrumda değil!!''