"Hala uyanmadı mı?"
"Hayır. acaba birşey mi oldu?"
"Saçmalama!. yavaş vurduk. uyanır birazdan!" ben uyanığım sizi salaklar.. beni kim neden kaçırmıştı. Bunların chanyeol ile sorunu neydi?
"Demek hala uyuyorsun ha?" tandık bir ses duyduğumda yine tepki vermemiştim. Bu bana adres soran adamın sesiydi.
"luhan yapma!." dedi cılız bir erkek sesi. ve o anda ayaklarımın altında korkunç bir acı hissettim. Çığlık atarak gözlerimi açtığımda bana öfkeyle bakan bir çift göz gördüm.
"Günaydın prenses.. amma da uykucu çıktın sen." dedi pislik bir şekilde gülüyordu. elindeki uzun demir'i arkasındaki şöminede ısıtıp yanıma tekrar geldi. Baş ucumda duran adama işaret verdiğinde üstümdeki tişörtü parçalayarak çıkardı.
"Yapma!.. bırak!" dedim. kendimin bile zorla duyduğu bir sesle. İğrenç kahakası oda'da yankılandığında Demir'i chanyeol'un deldiği kısma bastığında tekrar acı bir çığlık attım.
"Canınmı yanıyor sarışın?.. benimde yıllar önce tıpkı böyle canım yanmıştı. Chanyeol denen o piç Önce sevgilimi öldürdü daha sonra günlerce bana işkence çektirdi.! Şimdi ben neden sana acıyayım?.."
"B-bak..o b-benim sevgilim... d-değil. Sadece onun için uyuşturucu satıyorum hepsi o- o kadar!." Elindeki kızgın Demir'i bu defa boynuma bastırıp aşağı doğru çekti. Bu diğerinden daha çok canımı yakmıştı.
"Bana yalan söyleme! Onun sana ilan-ı aşk ettiği gün sizi dinledim. açıkcası böyle bir itirafı ondan beklemezdim ama sana bakınca.. düz birini bile baştan çıkaracak kadar güzelsin." Dedi. İğrenç bakışlarla beni süzüp yutkundu. Oda'daki diğer adamlara bakıp konuştu.
"Beni bu güzel sarışın ile yalnız bırakın! Biraz eğlenmek istiyorum" adamlar itiraz etmeden çıktıklarında üzerindeki ceketi çıkardı. Hayır.! Düşündüğüm şeyi yapamazdı değil mi?
"N-ne yapıyorsun?" Diye korkarak sordum. Son olarak baksırını çıkardığında ellerini bacalarımda gezdirip düğme ve fermuarı açtı ve yavaşça dizlerimin altına indiğinde üzerime uzandı.
"Ne yaptığımı anlamıyor musun baekyhun?.. Seninle eğleniyoruz. Emin ol chanyeol'la yaptığından daha fazla zevk alacaksın" dediğinde gözyaşlarım çoktan akmaya başlamıştı. Buna ikinci defa katlamazdım.
"Öldür beni!" Dedim hıçkırıklarımın arasında.
"Hayır bebeğim bu olmayacak.. Şimdi sadece çığlık at ve zevk al" dedikten sonra içime sertçe girdi. Söylediği gibi acıdan çığlık atmıştım. bu iğrençti.
"İşte böyle sarışın.. Ahh..tanrım çok dar bir deliğin var.. o adi yeteri kadar genişletmemiş!"
"Bırak artık lütfen" diye son gücümle fısıldadım. Acı dan başka birşey hissetmiyorrdum. Ölmek ve tüm bu pislikten kurtulmak istiyordum. sadece chanyeol'un yanında olmak ve onun güven verici kollarında uyumak istiyordum. Ama bu olanlardan sonra onunla tekrar birlikte olamam. özür dilerim aşkım... Beni affet!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Aşk //
Fanfiction'' Chanyeol!.. '' ''Ne var yine?'' '' seni seviyorum'' dedi sarışın.. chan gülüp sigarasını yere atıp ellerini cebine soktu ve sarışının kalbini acıtan o iki kelime dudaklarından döküldü.. '' Umrumda değil!!''