Tuvaletteki yakınlaşmadan sonra barda biraz takılıp eve gelmiştik. chanyeol mutfaktan soğuk iki bira getirdiğinde istemediğimi söyledim. Şimdi biz tam olarak neydik? Sevgili değildik. Aramızdaki bağ sevgili olmak için çok fazla kuvvetliydi, ama arkadaşa değildik. Bir an önce tüm bu sorular cevap bulsa çok iyi olacaktı.
"Ne düşünüyorsun?" Dedi elindeki biradan bir yudum aldı. meraklı gözleriyle bana bakıyordu. Onu böyle saatlerce izleyebilirdim.
"Şey. seni ve beni" dediğimde kaşlarını çatmıştı.
"Biz diyemiyor musun baekhyun? Bu çok mu kötü birşey?" İşte kavga başlıyor!
"Hayır kötü değil ama öyle söylemek için henüz erken. Tam olarak ne olduğumuz belli değilken biz demem saçma değil mi?" Dediğimde elindeki şişeyi sertçe masaya bırakıp ayağa kalktı.
"Beni hiç bir zaman affetmeyeceksin değil mi? Sürekli hatalarımı yüzüme vurup acı çektireceksin. Benden böyle mi intikam alıyorsun!?" Deyip çaresiz bakışları içimi acıtmıştı. ama vazgeçemeyecektim. Herşey öyle kolay değildi.
"Ben sen değilim chanyeol" dedim. Söylediğim sözle birlikte gözlerim irice açılmıştı, tanrım pot kırdım!
"Bu ne demek şimdi?.. konuşsana!" Sertçe yutkunup bakışlarımı kaçırdım. nasıl bir aptalım ben?
"Birşey demek değil. öylesine söyledim.!" gözleri bana inanmıyormuş gibi bakıyordu.
"Kyungsoo anlattı değil mi?" Dediğinde şaşkınlıkla bakakalmıştım. nereden anladı?
"Chan öyle-' sözümü kesip yanıma oturdu. onun bu kadar çok yakınımda olmasına hala alışamıyodum. Kokusu kesinlikle baştan çıkarıcıydı.
"Evet öyle baek. kyungsoo söyledi. evet ben intikam için birini gömüzü kırpmadan öldürdüm. Ama çok kırılmıştım. Evlenme teklifi etmeye hazırlandığın sevgilin seni en yakın arkadaşınla aldatsa ne yapardın?" dediğinde ona baktım. Ben kimseyi öldürmezdim.
"Öldürmek bir çözüm olmamalıydı. Sonuçta bir-"
"Hayır! Onun hakettiği şey bir ölümdü. hayatımda pişmanlık duymadığım tek şey sehun'u öldürmüş olmam." Öyle soğuk konuşmuştu ki, bir an için buradan kaçıp gitmek istemiştim. ben böyle birine nasıl aşık olmuştum.
"Benden korkuyorsun!" Zorlukla fısıldadı.
"Hayır.. korkmuyorum." dedim başımı kaldırarak. doğruydu. Yani kısmen. ama bunu değiştiremezdim. Onu olduğu gibi kabul etmiştim ve bundan pişman değildim.
"baekhyun"
"Hım?" Aramızdaki mesafeyi kısalttığında hızla inip kalkan göğsüme bakıp yamuk bir gülüş yerleştirdi güzel dudaklarına.
"Sana dokunmak istiyorum.. seni hissetmek istiyorum" deyip dudaklarını dudaklarıma sürttü. Bunu bende istiyordum. cevabımı dudaklarına bıraktığım ıslak öpücükle verirken beni kucağına alıp koltuktan kalktı. kalbim heyecanla neredeyse ağızımda atıyor gibiydi. Beni yavaş bir şekilde yatağa bırakıp geriye çekildi.
"Çok güzel." deyip pembe dudaklarında dilini gezdirip siyah tişörtünü ve aynı renk pantolonu'nu çıkarıp üzerime uzandı. dudakları yavaş ama tutuklu öpücükler bırakarak boynuma ulaştığında ellerimi yumuşak siyah saçları arasına daldırdım. Elini belimle yatak arasına koyup beni kaldığında Üzerimdeki tişörtü yırtarak odanın bir köşesine fırlattı. Aynı şekilde pantolonumu çıkardığında yanaklarımın Kızardığına emindim.
"istiyor musun?" yüzüne şaşkınca bakarken o gülüyordu. Bana bunu gerçekten sormuş muydu?
"Bu durumda hayır demem mümkün mü?" dedim bakışlarımı penisine dikerken. Büyülü kahkahası oda'da yankılandığında hızla kalan kumaşları çıkarıp büyük eliyle penisimi kavradı.
"Pekala o halde başlayalım ha?" Başını biraz daha eğip tümünü ağzına aldığında başım yastığa düşmüştü.
"Ah..t-tanrım chanyeol!" adını inlemeye başladığımda daha çok hızlanmıştı ve çok sürmeden gelmiştim. chan geriye çekilip arsızca güldü ve yanıma uzandı. Sıra bendeydi. Gerçi hala başım dönüyordu ama umrumda değildi. Aynı hissi onunda yaşamasını istiyordum. Onun rahatlaması benimkinden uzun sürmüştü.
"Ahh! Baekyhun.. geliyorum" dedikten sonra boşaldı. Yatakta dizlerim üzerinde dururken az önce yaptıklarımızı düşünüyordum. Neden şu lanet hormonlarıma söz geçiremiyordum? Beni böyle etkilemesi hiç adil değildi. Ona olan zaafımdan yararlanıyordu.
"Baek?'' sesindeki endişe açıkça belli oluyordu.
"Iyiyim sorun yok." Deyip yanına uzandım. Tabii ki yalandı. Büyük bir sorun vardı. Ona olan zaafım. herşey bu kadar basit olmamalıydı ama ben ufak bir sözle tahrik olup neler yapmıştım. Üstelik onu tam olarak tanımıyorken.. Bu yaptığım beni bir sürtük gibi göstermişti. Ama buna bir son verecektim. yani ona olan duygularımı artık fazla göstermeyecektim. chanyeol bana karşı nasıl davranıyorsa bende öyle yapacaktım.. tabii buna cesaret edebilirsem..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Aşk //
Fanfiction'' Chanyeol!.. '' ''Ne var yine?'' '' seni seviyorum'' dedi sarışın.. chan gülüp sigarasını yere atıp ellerini cebine soktu ve sarışının kalbini acıtan o iki kelime dudaklarından döküldü.. '' Umrumda değil!!''