Eylül, 2010,
Chanyeol's pov
"Tamam işte herşey hazır. Luhan oteli ayarladın değil mi? Bir sorun çıkmayacak."
"Evet bir problem yok. Adamım biraz gevşe. Sakin ol. Alt tarafı doğum günü" dedi alay edercesine.
''luhan! Sehun benim için çok değerli biliyorsun, herşey onun için kusursuz olmalı." Omuz silkip sigarasını yere attı. Beni anlamasını beklemiyordum.
"Pekala koca oğlan. Benim gitmem gerekiyor. Sana bol şans" dedi göz kırpıp. Siyah Porsche arabasına binip hızla gözden kayboldu. Ah kahretsin hediye'yi almayı unutuyordum. Bu geceyi asla unutamaycaksın sevgilim.
*****
Otele geldiğimde resepsiyondaki adam bana tuhaf bir bakış atıp oda kartını verdi. Yüzümdeki gülümsemeye engel olamıyordum. Bugün ona evlenme teklifi edecektim. Hey biliyorum henüz on yedi yaşındayız ama bu onunla evleneceğim gerçeğini değiştirmiyor. Asansörden çıkıp uzun koridor boyunca anlamsız hareketler yaparak odanın önünde durdum. Kartı kapıya takıp açtığımda içeriden duyduğum inleme ve çığlık sesleriyle donup kalmıştım. Hızlı adımlarla içeri girdiğimde yatakta oturan sehun ve ona oral seks yapan luhan vardı. sehun gözlerini açıp bana baktığında luhanı itip yerdeki baksırını giydi ve yanıma gelecekken yüzüne attığım yumrukla yere yığılmıştı. Gidip luhanı bayılana kadar dövdüm ve hala yarı çıplak olan sehun'u kolundan tutup sürükleyerek odadan çıkardım.
"chanyeol bebeğim, lütfen dur!"
"Kes sesini!" Asansörden çıktıktan sonra etraftakilerin şaşkın bakışları altında onu arabama atıp sürücü tarafına geçtim. Bana yaptığı bu pisliği ödeyecekti. Hemde en kötü şeklide. Arabayı d.o'nun deposunun önünde park edip onuda arabadan çıkarıp depoya girdim.
"Sen öyle pisliksinki hiç birşeyi haketmiyorsun.! Bugün senin doğum günündü ve ben sana evlenme teklifi edecektim. 18. Yaş gününden bir hafta sonra evlenecektik. Ama ben salak gibi sana olan aşkımdan arkamdan çevirdiğin pisliği göremedim. Birde en yakın arkadaşımla..
"Sevgilim. beni dinle, bunu istemedim luhan zorladı."
"Sana istemediğin birşeyi kimse zorlayarak yaptıramaz.! Seni iyi tanıyorum!"
"Peki ne yapacaksın bana?" Dedi etrafı incelerken. Kolundan tutup tahta sandalye'ye oturttum ellerini ve ayaklarını sıkıca bağladım. Sandalye'nin yanındaki suyu üzerine döküp elektrik kablolarını vücudunun beli yerlerine bağlayıp geri çekildim.
"Seni cehenneme gönderiyorum sevgilim" dedim acıyla gülümserken ve şartelin düğmelerini açıp neredeyse 1000 voltuk elektriğin beyinine girmesine izin verdim. Acı çığlıkları depoda yankılanırken şarteli kapatıp cansız bedenin üzerine benzin döküp cebimdeki çakmayı yakıp bedeninin alevler içinde kalışını gözümü kırpmadan izledim.. Artık hayatımda kimse olmayacak. Tekrar aşık olmayacağım..
*****
GÜNÜMÜZ
BAEKHYUN' POV
Gözlerimi açtığımda yine o günkü odada olduğumu farkettim yani chanyeol'un odası.. Neler olduğunu hatırlarken istemsizce elimi karnıma götürdüğümde ağızımdan acı dolu bir inleme döküldü.
"Yarana dokunma" boğuk sesini duyduğumda başımı sol tarafa çevirip ela gözlerine baktım. Yatakta yanıma uzanmış saçlarımı okşuyordu.
"Neden yaptın chan?" Saçlarımdaki elini çektiğinde yatakta oturur pozisyona geldi.
"Ceza çekeceğini söylemiştim" dediğinde hafifçe bende doğrulup kalktım. Bu söylediğinden daha başka birşey vardı.
"Yalan söylediğini biliyorum chanyeol" hızla bana doğru dönüp büyük elleri yüzümü kavradığında sertçe yutkundum.
"Beni Sevmemelisin baek.. Benden uzak dur." Tüm derdi buydu demek ama bilemedi bir gerçek vardı.
"Bunu söylemek için biraz geç kaldın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Aşk //
Fanfiction'' Chanyeol!.. '' ''Ne var yine?'' '' seni seviyorum'' dedi sarışın.. chan gülüp sigarasını yere atıp ellerini cebine soktu ve sarışının kalbini acıtan o iki kelime dudaklarından döküldü.. '' Umrumda değil!!''