"Hayır. Hayır, hayır! unut bunu baek. Söyleyemem" dedi D.o kararlı ses tonuyla. Gözlerimi devirip son kozumu kullandım. Hani şu köpek bakışları şeyini.
"kyungsoo bu benim için çok önemli dostum. Hadi ama söz veriyorum bildiğimi belli etmeyeceğim" dedim. gözlerimi kırpıştırıp sevimli bir şekilde güldüğümde derin bir nefes alıp ellerini kumral saçlarından geçirip koltuğa oturdu. Sevinçle ellerimi çarptığımda gözlerini devirdi.
"Bak eğer chan öğrenir-' sözünü kesip başımı salladım.
"Asla. Söz veriyorum kimse bilmeyecek. Hadi anlat artık" dedim abartılı bir heyecanla. Evet heyecanlıyım. Sevdiğim adamın geçmişini öğreneceğim. bu tepkim çok normal.
"chanyeol geçmişte büyük bir ihanete uğradı. Sevgilisi onu en yakın arkaşı ile aldattı. Onları bir otel odasında sevişirken basmış.. arkadaşını öldüresiye dövmüş ve sevgilisini alıp seni yaraladığı depoya götürmüş." kyungsoo durup yüzüme baktığımda anlatmaya devam etmesi için başım salladım, duyacağım şeylerin korkunç olacağını biliyordum.
"Ve bir sandalyeye oturtup önce tüm vücuduna elektrik verip öldürdükten sonra cesedinin üzerine benzin-' susması için elini sıktım. Daha fazlasına ihtiyacım yoktu. Sadece aldatıldığı için bir insanı öldürmek.. Tanrım nasıl birine aşık oldum ben?
"Tüm b-bunlar korkunç şeyler." başını salladığında konuşmaya devam etti.
"Evet biliyorum. ona tedavi olması gerektiğini söyledim ama bunu yapmadı. Sadece çok fazla sinirlenmiş veya kızmışsa chanyeol'u kimse durdurmaz." Korkuyla baktım. Yani bende onu kızdırmıştım. Öyle mi? Ama benim bir suçum yoktu ki.
"Bana da o yüzden öyle davranıyor. Kızdığı için." kyungsoo sustuğunda meraklı bakışlarımı ona çevirdim, ne? Bir sır daha mı vardı?
"baekhyun bu kadar bilgi yeter. chanyeol bunları anlattığımı asla bilmemeli tamam mı?" Başımı salladığımda rahatlayarak bir nefes verdi. Ama birşeyler daha sakladığını anlamıştım. Sorsam asla söylemezdi. En iyisi kendim araştırmalıyım herşey açığa çıkacak, gerçekte kim olduğunu öğrenmeme az kaldı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Aşk //
Fanfiction'' Chanyeol!.. '' ''Ne var yine?'' '' seni seviyorum'' dedi sarışın.. chan gülüp sigarasını yere atıp ellerini cebine soktu ve sarışının kalbini acıtan o iki kelime dudaklarından döküldü.. '' Umrumda değil!!''