"Sevgili Günlüğüm
Bugün günlerden Cuma, Mübarek Cuma :) Biliyosun ki normalde hiçbir günün başına bu kadar hoş bir ek getirmem. Ama bugün başka. Sabah telefonumun sesi ile uyandım. Ama alarm falan değildi. Babam arıyordu. Heyecanla telefonu açtım. Babam bana uçakta olduğunu söyledi. Hemen Aslı ve benim hazırlanmamızı istedi. Anneme'de birşey belli etmeyecektik. Babam bizi kahvaltıya götürecekti. Her ne kadar annemden birşeyler saklamayı sevmesemde sonuçta oda babam. Babam gelene kadar ben ve Aslı hazirlandik. Asli boyle yerlere gitmeyi pek sevmesede gidecegimiz kisi babam oldugu icin seve seve kabul etti. Ben saclarima masa yaptim en guzel elbisebi giydim. Sonrada canta konusunda kararsiz kaldigim icin Serenay'a mesaj attim. Sonra onun sectigi cuzdanida elime aldim ve artik hazirdim.
Asli ise saclarini duzlestirdi. Sonrada saclarini spor bir sekilde topladi ve uzerine spor salas bir kazak altina yine spor bir kot giydi belinede kareli bir gomlegini bagladi ve beyaz spor ayakkabilarini giydi. Oda hazirdi . Sonra babam beni yine aradi ve assagiya inmemizi istedi dis kapida bizi bekliyordu. Sonra cok hos deniz kenarinda bir restorana goturdu. Cok guzel bir kahvalti yaptik ayni zamanda da hos muhabbet ettik. Aramizda en mutlu olan kisi tabikide Asli'idi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METEOR.
ChickLitÖnce ayrılan anne ve babasını barıştırmaya çalışan bir kız, annesini kaybedince tutunabileceği sağlam bir dal arar. Yaralanır, yaralar... Sizce bu sağlam dalı bulabilir mi?