Bölüm 13 : Bir Çıkma Teklifi Daha!

45 4 0
                                    

Merhaba ben Asya. (Başlamadan önce hikayenin kapağını değiştim. Elimden gelenin en iyisi bu sanırım benim içime sindi. Sizin görüşleriniz neler?) Selinay baya bi üzgündü reddedilmek onu çok kırmış olmalı ki bir haftadır okula gelmiyordu. Fakat ailesininde zoruyla bugün geldi... Serenay evde onu çok teselli ettiğini ama hiçbir işe yaramadığını söylüyor. Burağı grupdan çıkarma olasılığı vardı ama kimse bu konuyu açmadı... Her neyse gelgelelim bu bölümün konusuna..
Can'dan...
Melek mi? Peri mi? Ben bile karar veremedim. Ama ona fena halde tutuldum. Parıldayan gözleri tüm kadınlara taş çıkaracak güzellikteydi. Gülüşündeki ışıltı dünyadaki tüm incilerin aynıanda parlamasına denkdi. Sanki, sanki yıllardır tamamlayamadığım yarımı bulmuş gibiydim. O eşsiz bir güzellikteydi. Asileştiği zamanki tavırları bir ömre bedeldi. Acaba bana layıkmıydı? O benim KADINIMmıydı?
Asya'dan Devam..
Ondan böyle bişi beklemiyordum. Bizimkide Selinay ve Burağınki gibi olur sanmıstım. Ama yanıldım. Hangi konuda mı? Anlatayım. O ders boştu. Can yanımda oturan Su'dan izin istedi ve yanıma oturdu. "Birşey konuşabilirmiyiz?" diye sordu. "Tabii" cevabını verdim. "Sende, sana çok yakışan, bu kocaman dünyada çok çok nadir bulunan eşsiz bir güzellik var. O gün, okula ilk geldiğim gün sana tutuldum ama belli etmek istemedim. Sevgilin vardır diye düşündüm. Ama öğrendim ki öyle değilmiş. Ve bende sana hislerimi açıklamaya karar verdim. Asya.. Benimle Çıkarmısın?" sözlerini tek nefesde söyleyi verdi. Sonra tüm sınıf Can'ın söylediklerini duymuş olmalı ki büyük bir alkış yaptılar, ıslık çaldılar. Derken beklenmedik bir şekilde öğretmen geldi sınıf bir anda sustu. Can ise benden bir cevap beklerken yerine oturdu. Sonraki teneffüs onun yanına gittim. "Söylediklerin çok hoşuma gitti. Senin bu kadar mükemmel bir insan olduğunu bilmiyordum." dedim. Yüzünde bir tebessüm belirdi. Yalnızlığın uçsuz bucaksız karanlığına ay doğmuş kadar güzeldi. "Cevabın?" diye sordu. "Evet!" deyince saf saf sırıtmaya başladı birkaç saniye sonra boynuma sarıldı. Yüzümü iki avcunun içine alarak alnımdan öptü. Kantinin ortasındaydık herkes bize bakıyordu ama ikimizinde umrunda değildi ve bu çok hoştu....

Okuduğunuz İçin Teşekkürler.Her Akşam Saat 11'den Sonra Yeni Bölümlerle! Vote Vermeyi, Yorum Yapmayı, Hesabımı Takip Etmeyi Ve Hikayemi Tanıdıklarınıza Önermeyi Unutma!! ;)

METEOR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin