Merhaba ben Asya. En son grubun tüm üyelerini bulmuş ve hatta ilk buluşmamızı yapmıştık. o zamandan bu yana baya bi birbirimize alıştık.
Ve şimdi..... Şimdi kızlarla okulun bahçesindeyiz kolkola girmiş geziniyoruz bir yandanda sohbet ediyoruz. Selinay'ın düşüncesi "Ben artık Burağa anlatmak istiyorum. Ona aşık olduğumu yani. Sizce??" olunca biz şok olduk. Hepimiden ayrı ayrı sesler çıktı. Sadece Serenay "hayır" yanıtını verdi. Yani bu durumda çoğunluk "evet" taraftarıydı.
Selinay'da kararını verdi. Ümitlerini ve Umutlarını çantasına koydu. Bir parça da cesaret iksiri içti. Ve artık hazırdı. Burak okulun arka bahçesinde tekdi. Bu da Selinay için iyi bir fırsatdı. Burağı görür görmez saçına ve kıyafetine çeki düzen verdi. Sonra hafif hızlı adımlarla onun yanına gitti. Arkasından yaklaşıp elini onun omzuna atarken bir yandan da "Selam.. Neden yalnızsın?" diye sordu. Burak "Selam...Bazen yalnızlıkda iyidir. Karanlıkta olmamak şartıyla!" cevabını verdi. Selinay şaşkın şaşkın bakışlarıyla sordu "Canını sıkan birşey mi var?". Burak "hayır" anlamında başını salladı. Selinay "Hadi gel şuraya oturalım, seninle konuşmak istediğim şeyler var." diyerek arka bahçedeki ağacın altında bulunan oturağı işater ettiler. Burak "Selinay hadi ama artık söze girmeyecekmisin?" diye sordu Selinay'a. Selinay ise uzun bir konuşmaya başladı "Benim için sorması senin içinde yanıtlaması zor olan bir soru soracağım sana. İkimize özel, zaten bu yüzden şuanda yalnızız vs. Vs. (CANINIZ DAHA FAZLA SIKILMASIN) :)" diye lafı geveleyip durdu. Sonunda Burak "Yani?!?" diye sorunca Selinay dayanamayarak "Benimle Çıkarmısın Burak?" sorusunu sorar. Burak şaşkınlıkla ona bakmaktadır. Cevap vermeden oradan çekip giden Burağın arkasından gülme sesleri gelir. Selinay teneffüs zilinin çaldığını fark eder. Okulun neredeyse tamamına rezil olmuştur. Morali bozuk bir şekilde kızların yanına döner.
Hergün saat 11'de yeni bölümlerle! Okumayı unutma! Bu bölüm için; Vote vermeyi, yorum yapmayı, hesabımı takip etmeyi ve tanıdıklarınıza tavsiye etmeyi unutmayın! DESTEĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER!! ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METEOR.
ChickLitÖnce ayrılan anne ve babasını barıştırmaya çalışan bir kız, annesini kaybedince tutunabileceği sağlam bir dal arar. Yaralanır, yaralar... Sizce bu sağlam dalı bulabilir mi?