Bölüm 17 : Yenilikler!

39 4 0
                                    

Merhaba ben Asya. Sonunda tedavim bitti. Ve gerçektende bana yaradı. Artık kendimi çok daha iyi hissediyorum. Psigoloğum bize yeni bir eve taşınmamızı, eşyalarımızı yenilememizi yani hayatımızda -hayatımda- olabildiğince çok yenilik yapmam gerektiğini önerdi. Böylece kendimi yeniden doğmuş gibi hissedecek ve herşeye yeniden başlayacakmışım.

Hayatımda gerçekten de değişmesini isteyebileceğim şeyler var ama birde ASLA dediklerim... Mesela Telefon'umun, Notebook'umun, Oda Grubumun (yatak vb. Yni), Okul Eşyalarımın Tamamının vb. Değişmesini isterim ama Arkadaşlarımın, Okulumun, Yaşadığım ilin vb. Değişmesini istemem. Babam bunu Psikologumla görüşmüş. O ise babama "Üzgünüm ama kızınızın istemediği şeyler aslında değişmesi gerekenler"  demiş. Babam bana bunları anlattı. Ona verdiğim cevap ise "ASLA!!! BANA BUNU KABUL ETTİREMESSİN YENİLİK YAPMAKTAN DA VAZGEÇTİM" dedim. O anki sinirimle bulunduğumuz odanın kapısını hızla çarparak çıkdım. (az daha elim sıkışıyordu :) :)) 

Yaşadıklarımı grupdakilere anlattığımda onları bırakıp taşınmadığım için sevindiler ama bir yandan da bana "bu senin iyiliğin için" diyorlardı. Böylece onlara anlatmakda çare olmamıştı. Daha çok kafa karışıklığı yaratmışdı hatta. Çok saçma bir şekilde yazı-tura atarak ne yapacağıma karar verdim. Genelde bunu yapmam. Şansıma" istediklerini yap istemediklerini asla " çıkdı. Annemden kalan paranın tamamını kullanarak istediğim herşeyi değiştirdim. Tabii buna karar verdiğimde babam biraz karşır gibi oldu daha sonra ona "Yapacağım herşeyi kendi paramla yapacağım. Annemden bana kalan parayla. Annem bu evi bana bıraktığı için evin tamamını istediğim gibi değişirim!" dediğimde. Beni haklı buldu. Sonra ne mi yaptım?

Selinay, Serenay ve Neslihan'ı çağırdım. Odamdaki masaüstü bilgisayarı açtık. Hepsi için birer tane sandalye getirdim. Bilgisayar'ın önüne dizdim. Hepimizde oturduk. Bilgisayardan milyonlarca ev dekorasyonu araştırdık. Akşam olmuştu. Ertesi gün yine beraberdik. Önceki gün beğendiğimiz modellerin internet adresini bir kağıda not etmiştik. Bugün ise o adreslerin içinde en güzellerini seçtik. Evin üst ve alt katının tamamını değiştirdik. Psikolog haklıydı...

Her Akşam Saat 11'den Sonra Yeni Bölümlerle! Vote Vermeyi, Yorum Yazmayı, Beni Takip Etmeyi ve Hikayemi Tanıdıklarınıza Önermeyi Unutmayın!! DESTEĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER!! SİZLERİ SEVİYORUM! ;) ;)

METEOR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin