Bölüm 22 : Meteor.

35 4 1
                                    

Merhabalar ben Asya. Biliyorsunuz, bir gün içinde yüklü bir miktar para harcayarak YENİDEN CANLANMIŞTIM. Şimdi? Güzel soru.. Kahvaltıdayım, makyajımı yaptım, üzerimi giyindim, tabii bunları yapmadan önce bakımımı yaptım, saçımıda tabii. Yani şuanda kahvaltımı bitirince çıkacağım. Maalesef bugün kimse beni almaya gelmeyecek. Bu, biraz üzücü bir durum. Ama çok kafaya takmıyorum. Barışırız gibime geliyor. Tabii eğer o da beni benim onu sevdiğim kadar seviyorsa. Gerçi beni düşürdüğü durumlardan sonra o kadarda büyük bir sevgi kalmadı...

Can'dan...
Ona kızgınım. "Ölmedin mi?" ne demek yaa... Madem ölmemi istiyordun. Neden bana bir ümit oldun? Zorun ne (ESKİ) sevgilim?  Eğer şuanda benimle barışmayı düşünüyorsa, ACUCUNU YALAR. Evet ondan artık resmi olarak nefret ettiğim söylenebilir.

Asya'dan Devam..
Sonundaa.. Okula geldim çilem başladı. Peki neden? Sadece bir hafta yoktum. Çağla denilen bu kız ne ara benim tahtımı kaptı? Ben kendimi bildim bileli bu okulun en ünlü kızıyımdır. Gerçi sanırım Çağla'yı da sollayan birileri olmuş. Adı: Mertcan. Herkes Mertcan aşağı, Mertcan yukarı onu konuşuyor. Bildiğim kadarıyla okula yeni gelmiş. Bizim sınıftaymış. Tahminen yakışıklılığı filan vardır. Onun için bu kadar popidir. "Neyse ders başlayınca görürüz." Dedim ve sınıfa girdim. Hoca'nın gelmediğini düşünmeye başlamıştım ki öğretmen sınıfa girdi.

Yanında bir adet METEOR vardı. (Resimi Medyada) O da nesi? Bu adam yıkılıyor. Gözleri ayrı, cildi ayrı bir güzel parlıyor. Kalın ama kulağa hoş gelen bir sesi var. Kendini tanıtırken fark etmişdim.
"Merhaba. Adım: Mertcan Soyadım : Tok. 17 yaşındayım. Memleketim burası yani İstanbul. Fakat Bursa'da büyüdüm. Şimdi ise kalicı olarak buradayım." derken kızlardan kimsenin onu dinlemediğini sadece onu seyrettiklerini anlamış gibi sırıttı. O böyle yapınca tüm kızlar kendini bir toparladı. Açık kalan ağızlarını kapadılar.
;)

Her Akşam Saat 11:30'dan Sonra Yeni Bölümlerle! Vote Vermeyi, Yorum Yapmayı, Beni Takip Etmeyi, Facebook Sayfa ve Grubumuzu Ziyaret Etmeyi Unutmayın! Linkler Açıklama Kısmında! ;) :)



METEOR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin