Bölüm 19 : Hayat Dersi

31 4 0
                                    

Merhaba ben Asya. Doğum günüm geçti. Güzel bir kutlama olmuştu.Bugün doğum günüm geçeli bir hafta oluyor. Bir-iki gün önce Can dersdeyken bana doğru eğildi. Bana "Yarın okul tatil. Seni arkadaşlarımla tanıştıracağım." dedi. Açıkçası arkadaşlarını merak etmişdim. Tanışmak istediğimi söyledim. Ertesi gün ona tam mesaj atarken  kornaya bastı. Camdan ona baktım. El işareti ile ona gelmesini işaret ettim. 

Babam evdeydi. Onlar sohbet ederken bende kısa sürede hazırlandım. Hemen çıkdık. Yolda sohbet etdik bana arkadaşlarından bahsetdi. O sırada Selinay Whatsapp'dan aradı. Cevap verdim.

  -Telefon Görüşmesi-
-Alo.

-Alo.

-Neredesin bebeyim.

-Can'la beraberim. Beni bir yere götürüyor.

-Neresiymiş orası?

-Mekan olarak bilmiyorum ama bana beni kendi arkadaşlarıyla tanıştıracağını söyledi.

-Vayy. Demek bizimle sinemaya gelmek yerine daha önce hiç tanımadığın insanları seçtin.

-Biz bugün sinemaya mı gidecektik?

-Unutmuş numarası yapma lütfen.

-Numara yapmıyorum gerçekten de unuttum.

-Tamam. (Telefonu suratıma kapadı)

 Can'a gitmek istemediğimi söyledim. Tartıştık. Üzdü beni. Şaşkındım, ondan beni üzmesini asla beklemezdim. ama hata bendeydi 2,5-3 ay önce tanıştığım kişiye bu kadar güvenmemeliydim. onu tehdit etmeye başladım. '' Can bırak beni gideyim. Lütfen bak yoksa elimde telefon var polisi ararım.'' gibi çocukça bir tehditde bulundum. O ise telefonu elimden alarak dışarı fırlattı. Bağırdım. İstemsizce bir tehditde daha bulunarak, kendimi dışarı atacağımı söyledim. Kapıları kilitledi. Bunun üzerine o anki kızgınlıkla direksiyonu hızla bir sağa bir sola çevirdim. Biliyorum çok deliceydi. Kendi hayatımıda onun hayatınıda tehlikeye atmıştım. Kaza yaptık..


Her Akşam Saat 11'den Sonra Yeni Bölümlerle!! Vote Vermeyi, Yorum Yazmayı, Beni Takip Etmeyi ve Hikayeyi Tanıdıklarınıza Önermeyi Unutmayınn!! DESTEĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER! :)


METEOR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin