Merhaba ben Asya. Şuan hastanede, yoğun bakım odasındayım. Trafik kazasından dolayı. Can'mı? O, o Ameliyatta. Ziyaretime gelenler çok vardı özelliklede Serenay, Selinay ve Nagihan ilk gelenlerdendi. Ama bana öfkeliydiler bu yüzden de odaya girmemişlerdi. Zaten ben de daha uyanmamışdım. Ama yinede doktorlar izin veriyordu. Kısa bir süre için olsa bile..
Bana ne mi olmuştu? Akciğerimde iç kanama olmuştu. Daha uyanmamışdım ama buna rağmen zor nefes alıyordum... Ertesi gün olmuştu. Can odama geldi. İyi görünüyordu. Sonra bana şu satırları söylemeye başladı.
'' Sen sevdanın özü
Ah sen düşlerin gözü
Sen yarının sözü
Ah canım benim sol yanım ben
Sen yarının sözü
Ah canım ben sol yanım benim ...'' (Medyadaki Şarkı)Bu, bu benim en sevdiğim şarkıydı o anda gözlerimi biraz aralayarak istemsizce ona eşlik etmeye başladım. Şarkının tamamını söyledik. Yatağımın baş ucundaki sandalyeye oturdu elimi tuttu. Ağlamaya başladım. Ona bağırmak istedim. Ağzımı açtım ama sesim çıkmıyordu. Akciğerim o kadar zarar görmüşdü ki bağıramadan geri kapadım ağzımı. Ondan el hareketleriyle kalem, kağıt istedim. Getirdi. Kağıda ''Neden ölmedin?'' yazdım. Ses tonunu yükselterek bana ''Ölmemi mi istedin?'' dedi. Bu soruyu soracağını tahmin edememişdim. Sorusu beni üzmüşdü. Cevap bekliyordu. Ama hiçbir şey yazmadım. Ona kapıyı gösterdim. Dışarı çıkdı. Arkasından bakarken camın ardından bana bakan Serenay'a gözüm ilişdi. Onu yanıma çağırdım. Tahminen bana kıyamadığı için gelmişdi. Yoksa bana küsmüşdü neden gelsin ki? Çok yufka yürekli bir kız olabiliyordu bazen. Ama benim gibi vicdansız insanlar onun bu huyunu kendi iyilikleri için kullanıyorlar.
NEYSE... Geldiğinde bana ''İyimisin?'' sorusu yerine ''Can'ın anlattıkları doğrumu?'' diye sordu. Cevap olarak kağıda ''Sana ne anlatdı bilemiyorum.'' yazdım. Can'ın ona anlatdığı herşeyi o da bana anlatdı. Kağıda ''Eksik anlatmış. Mesela beni ne kadar zor durumda bırakdığını sana anlatmamış.'' yazdım. Merakla ''Sana ne yaptı!?!'' diye sordu. olan bitenleri kağıda yazdım ve ona gösterdim....
(Bu bölümlük bu kadar neredeyse 300 kelimeye ulaştık) :)
Her Akşam Saat 11'den Sonra Yeni Bölümlerle! Vote Vermeyi, Yorum Yapmayı, Beni Takip Etmeyi, Hikayeyi Tanıdıklarınızla Paylaşmayı Unutmayın!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METEOR.
ChickLitÖnce ayrılan anne ve babasını barıştırmaya çalışan bir kız, annesini kaybedince tutunabileceği sağlam bir dal arar. Yaralanır, yaralar... Sizce bu sağlam dalı bulabilir mi?