Merhaba ben Asya. Şuan da olanlara geçmeden önce en son olanları anlatıyım. Ben bayılınca okula ambulans gelmiş beni hastaneye götürmüşler orada verilen bir serum ile geri ayıltmışlar. Uyandığımda odadaki polisler Mertcan'ın ifadesini alıyordu. Sonuçta bayıldığım da bana en yakın kişi oydu... Vs. Vs....
Her neyse gelelim şimdiye. Şimdi de Mertcan ile beraber ilk buluşmamızdayız. Sinemadan çıktık. AVM'nin yemek katına iniyoruz. Orada birşeyler yiyeceğiz. Planımıza göre sonra da yine yemek katında bulunan Star Park (Oyun Parkı)'a gideceğiz.
Ama dur bir dakika! Mertcan'a el sallayan o kız da kim? Onu bırak da hem de daha ilk buluşmamız bu!! Mertcan Can'dan da adi çıktı. Üstüne üstlük Mertcan'da ona (GÜLÜMSEYEREK) el sallıyor!
Bu duruma bi el atmam gerek!!"Mertcan kim bu HANIMEFENDİ?" diye sordum. "Şşt! Doğal davran ben sonra sana anlatacağım." cevabından sonra resmen kafayı yiyecektim ki.. "Merhaba Selin. Nasılsın?" dedi Mertcan. "İyiyim Sağol. Sen nasılsın?" dedi Mertcan'ın Selin diye hitap ettiği kız. Sadece "Sağol." demekle yetindi Mertcan. Selin ise beni göstererek "Kız arkadaşın mı?" sorusundan sonra kafayı yemek yerine sağımda bulunan Burger King'den bir Chicken Menü yemeye karar verdim. Sonuçta onu seven bir kız olsa o da beni kıskanır ve çoktan Mertcan'a hesap sormaya başlamış olurdu. Az sonra benim yapmayı planladığım gibi. Selin'e "Evet. Nasıl da bildin? Bu arada Can ile nasıl gidiyor?" diye sordu Mertcan. "İyii işte ne olsun. Galiba yarın beni yemeğe götürecek." cevabını verdi Selin. Peki bu kızın Can ile ne alakası var? Diye düşünürken aklıma geldi: belkide Can kendine yeni birini bulmuştur. Nasıl benim bulmaya hakkım varsa sonuçta onunda var. Ama şunu söylemeliyim ki eminim bu kızın canı çok yanacak. Bu yüzden benim gibi onun yaralarını sarmasına yardım edecek birine ihtiyacı var. Bunun için de onunla arkadaş olacağım....
Her Akşam Saat 11:30'dan Sonra Yeni Bölümlerle! Vote Vermeyi, Yorum Yapmayı, Beni Takip Etmeyi, Hikayeyi Kütüphanenize Eklemeyi Unutmayınn!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METEOR.
ChickLitÖnce ayrılan anne ve babasını barıştırmaya çalışan bir kız, annesini kaybedince tutunabileceği sağlam bir dal arar. Yaralanır, yaralar... Sizce bu sağlam dalı bulabilir mi?