Bölüm 8 : İlk Sınavlar

56 5 0
                                    

Merhabalar ben Asya. Malesef günlüğüm çalındı. Bu yüzden olayları artık size ben anlatacağım. Aslı ve ben okuldaki ilk sınavlarımızı olduk. Hayat konusunda da bir sınav olmuştuk. Annem ve babam kavga etmisti. Fakat bu ilk değildi. Birde annem ve babamın boşanmaya karar vermesi vardı. Okuldaki sınavlarımızın sonuçları daha belli olmamıştı. Ama HAYAT SINAVI. Onun sonuçları belli olmuştu. Babam tekrar Türkiye dışına çıkmışdı. Ama bu sefer Londra değildi ve neresi olduğunu bize söylememişdi. Telefonunu ne kadar ararsam arayım telefona çıkmıyordu. Sanırım bize de kızmışdı. Ve en önemliside Aslı bir sınıf arkadasi olan Buket'gile gitmisdi. Gitmişdi derken bavuluyla. Biz ona her ne kadar geri gelmesini söylesek de o geri gelmiyordu. E tabi insanlarda bizim kızı evden kovamadıkları için babam gittiğinden beri oradaydı. Ben, ben..., kendimi avutmak için bir nedenim dahi yok. O kadar çaresizim. Bunu Selinay ve Serenay ile paylaştığımda bana onların ortak yönlerini bulmamı söylemişlerdi ama, ama yokdu. Bulamıyordum. Girmediğim internet sitesi bakmadım broşür kalmadı. Tükendim.

DESTEĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
Her akşam saat 11'den sonra yeni bölümlerle! Okumayı, Vote vermeyi ve tavsiye etmeyi unutmayın !! :)

METEOR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin