Merhaba ben Asya. Gruba son kalan 4 kişiyi arıyoruz. Serenay "Sonuçta hepimizin gizli aşkları var. Bence artık cesur olmanın zamanı geldi. Sevdiğimiz kişilere bi soralım eğer kabul ederlerse onları gruba alalım kız olarak da sınıfdaki NESLİHAN'ı alabiliriz. Duyduğuma göre onunda sevdiği biri varmış. Onuda alırız ve 8 kişi Tamam!" dedi. Selinay ve ben her ne kadar ne dersek diyelim Serenay'ı ikna edemeyeceğimiz için ikimizde başımızı salladık. -Neslihan teklifimizi kabul ettikden sonra-
SEVDİĞİMİZ KİŞİLER......
SERENAY: Akın
SELİNAY: Burak
NESLİHAN: Ege
Ve
BEN : Can
(Tamam sizelere bunu söylemenin vakti geldi. Ben Can'ı seviyorum. Utangaçda olsa çok iyi, merhametli bir insan olduğunu düşünüyorum.) Can zaten bizim grupta yani Akın, Burak ve Ege'ye bu grup olayını söyledik kabul ettiler. Yani grup tamamlanmıştı.ERTESİ GÜN
Ertesi sabah salaş gömleğimi, kotumu giyinip belime yeleğimi bağladım. (Görünüm medyada) sonrada spor ayakkabılarımı giydim. Kahvaltı yapmadan çantamı tek omuz takdım. Tam çıkarken fortmantonun üzerindeki mp3 çalarımı gördüm elime aldım kulaklığı takdığımda en sevdiğim şarkinin açık kaldığını fark ettim. (Buray - Sen Sevdamısın) Hiç ellemeden öylece çıktım evden. Yolda ufak bir simit aldım sonra saat daha erken olduğu için sahile gittim. Orada bir oturağa oturarak simidimi yedim. Sonra hafif hızlı adımlarla (Sabah sporu olsun diye) okulun yolunu tutdum.Okula biraz erken gelmişdim. Bizimkilerde öyle. Grupdaki herkes kantinde oturuyordu. Bende yanlarına oturdum. Kulaklıklarımı çıkarıp "Nasılsınız?" diye sordum. Teşekkür edip beni sordular bende iyi olduğumu söyledim. Biz grupdaki erkekler konusu için gizli demişdik ama meğersem Neflihan ve Ege zaten sevgililermiş. Sonra biraz daha eften püften sohbet etdik. Zil çaldığında sınıfa beraberce gittik.
Bu bölümlük bu kadar devamını okumayı unutmayın.Her akşam saat 11'de yeni bölümlerle. Bu bölümü beğendiyseniz tavsiye etmeyi, Vote vermeyi, yorum bırakmayı, hesabımı takip etmeyi ve son olarak sonraki bölümleri okumayı unutmayın. (Medyalar Cumartesi ve Çarşamba günleri eklenecektir)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METEOR.
ChickLitÖnce ayrılan anne ve babasını barıştırmaya çalışan bir kız, annesini kaybedince tutunabileceği sağlam bir dal arar. Yaralanır, yaralar... Sizce bu sağlam dalı bulabilir mi?