Bölüm 10 : Grubu Genişletme Çabaları

55 5 0
                                    

Merhaba ben Asya. O gün ikizlere gitmiştim. Serenay "Bence arkadaş grubumuz 3 kişiyle kalmamalı." diye bir iddaa attı ortaya. Selinay'da onu "Bencede hatta grubumuza erkekleride almalıyız. Ama tabii güvenebileceğimiz birileri olmalı. (gerçi erkeklere pek güvenilmiyor ya)" Sözleriyle destekledi. Benim hoşuma gitmişti bu fikir. Onlar benden bi cevap bekliyordu bende onlara ; "Tamam. 4 erkek ve 1 kız alırız. Böylece 8 kişi oluruz ve kantindeki masaların bir tanesi tamamen bizim olmuş olur. (her masaya 8 sandalye oldugu icin)" cevabını verdiğimde sevinmişlerdi. Peki bu aramıza alacağımız kişiler kimler olacaktı? İşin orasını okula bıraktık, sınıfdaki herkesi tek tek izleyerek, en iyilerini seçecek ve teklif edecektik.

Okula geldik. Sınıfa girdiğimiz andan beri üçümüzde sınıftaki diğer kişileri izliyorduk. Doğrusu biraz zor olacağa benziyordu. Hoca geldi dersimiz Fen'di. Ama umrumda bile değildi. Neden mi? Gözüm Can'a takılı kaldı. Sanırım o bizim gruba girmek için biçilmiş kaftandı. Serenay ve Selinay'ın da onayını aldıkdan sonra Can'a teklifde bulundum.

Açıkçası çok olumlu ve hızlı bir cevap beklemiyordum. Ben teklifimi ilk teneffüsde yapmışdım. O ise bana olumlu bir şekilde ve ikinci teneffüsde cevap geldi. İlk kişi tamamdı. İkinci teneffüsde bitmişdi. Öğretmenin gelmesini beklerken, bunu Serenay ve Selinay'a söyledim. Onlarda olumlu cevap beklemiyorlarmış. Can bana cevabını iletirken "Eğer grubunuzda benden başkada erkek olacaksa tabii kabul ederim. Sanırım benimde artık biraz sosyalleşme zamanım geldi. " sözlerini söyledi. Cevabıni bana iletirken yalnız ikimiz vardık. Hazı yanımızda kimse yokken Can'a neden hergün bu kadar üzgün, halsiz, yalnız olduğunu sormak istedim. Ama soramadım. Sanırım bu sorudan dolayı onun incineceğini düşünmüşdüm. Ve onu incitmek istemedim. Bunu ona yapamadım, yapamazdım...

Her akşam saat 11'den sonra yeni bölümlerle. Tavsiye etmeyi, Vote vermeyi, yorum yapmayı ve hesabımı takip etmeyi unutmayınn!! ;) Okuduğunuz için Teşekkür ederim.

METEOR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin