Merhaba ben Asya. Bugün bizim okula yeni biri gelmiş. (Medyaya bakiniz) Arkadaş grubuyla (Selinay, Serenay ve ben yani) onu konuşuyorduk. Tam o sırada aşırı bir şekilde utangıçlıkla, yanımıza geldi. Bize "Ben yeniyim de sınıfımı nerede bulabilirim acaba" diye sordu. Ona Müdür'ün odasını gösterdik. Ama "MAALESEF" yüzümüze bile bakmadığı için söylediğimiz yeri anlamadı. Hemen onun koluna girdim gel ben sana gösteririm dedim. Meğersem erkekmiş. Ama kafasında şapka vardı naapiim."E tabi ben saf ne bilip bilmeden herkesi koluna takıyon" diye kendikendime iç geçirdim. Sonra Serenay ve Selinay'da yanımıza geldi. Tabi çocuğun erkek olduğunu anlayınca kolundan çıktım. Sadece yanında yürüdüm. Ondan özür diledim. Açıkçası biraz utanmıştım.
Sonra biraz ufak bir hışımla Müdür Beyimiz Tevfik Hoca'nın yanına DALDIK. Müdür ne için geldiğimizi sordu. Çocuk sınıfını öğrenmek istediğini belirtti. Tevfik Hoca ona adını ve soyadını sordu. Çocuk ona ''Adım : Can, Soyadım : Pak'' diye açıkladı. Müdür Can'a '' Sınıfın 11-B'' dedi.
Biz şok, biz iptal. Çocuk bizim sınıftandı. Sonra zil çaldı '' Hadi bakalım sınıflarınıza gidin '' dedi müdür bey. Can'a aynı sınıfta olduğumuzu söyledim. Oda ''Peki ozaman beraber gidelim bende sınıfımın yerini öğrenmiş olurum'' dedi. Beraberce sınıfa geldik. Sınıfın içi sıcak olduğu için Can kapşonlu (umarım doğru yazmışımdır :) ) yeleğini çıkardı. Yüzü parıl parıl parlıyordu. Adeta cenetten bir parça gibiydi. Acaba neden kendini saklamaya uğraşmıştı. Sonra öğretmenimiz geldi ve bize Can hakkında bilgi verdi. Sanırım Can iyi biriydi. Yada ben herzaman ki gibi yanlış düşünüyor, erken yargılıyordum insanları.... BİLİNMEZ.....
Her akşam saat 11'de yeni bölümlerle. Tavsiye etmeyi, Vote vermeyi, Yorum yapmayı ve hesabımı takip etmeyi unutmayın!! :) Okuduğunuz için Teşekkür Ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METEOR.
ChickLitÖnce ayrılan anne ve babasını barıştırmaya çalışan bir kız, annesini kaybedince tutunabileceği sağlam bir dal arar. Yaralanır, yaralar... Sizce bu sağlam dalı bulabilir mi?