Merhaba ben Asya. Şimdi duştan çıktım, üzerimi giydim, saçlarımı havlu ile sarıyorum. Sonra Selin'e telefon açacağım. Açıkçası Selin'in Can'dan ayrılmasını istiyorum. Bunun sebebi Selin'i çok sevdim. Huyları, konuşması ve davranışlarıyla benim ikizim gibi. Bu yüzden onun üzülmesini istemiyorum. Üstelik benden farklı olarak çok kırılgan bir kız. Can onu bir-iki ay içerisinde terkeder. BANA YAPTIĞI GİBİ.
Telefon Görüşmesi
-Merhaba Selin
-Merhaba Asya
-Nasılsın?
-İyiyim sağol. Sen nasılsın?
-Sağol. Bak ne diyeceğim..
-Hmm, merak ettim söyle bakalım.
-Yarın benimle, seninle ilk karşılaştığımız AVM'ye gelir misin?
-Olur. Ne yapacağız orada?
-Bilmem ki. Vizyona yeni bir film girmiş onu izleriz.
-Olur sonra da alışveriş yaparız.
-Güzel, bana uyar.
-Tamam ozaman yarın öğlen saat 2'de seni almaya gelirim.
-Tamam. Görüşürüz.
-Görüşürüz.O saat geldi çattı. Zamanı iyi kullanırım. Bundan dolayı Selin gelmeden hazır oldum. Kombinimi en sevdiğim renk olan mavi ve mavinin tonlarıyla tasarladım. (Kombin medyada)
Birkaç dakika sonra Selin geldi, kornaya bastı. Çantamı ve telefonumu elime alarak aşağıya indim. Hemen arabaya atladım. Yolda biraz sohbet ettik. Can konusunu daha açmadım. Oraya gidince büyük ihtimalle karnımız acıkır ve birşeyler yeriz. İşte tam o sırada günün anlamına geleceğim.
AVM'ye geldik. Fakat girmek istediğimiz filmin tüm seansları dolmuş! Diğer filmlerde pek ilgimizi çekmediği için filme girmekten vazgeçtik. Bir iki mağaza dolaşalım derken acıktık ve yemek yemek üzere yemek katına çıktık. Yemeğimizi yerken Can'dan ayrılması gerektiğini Selin'e söyledim fakat maalesef pek olumlu bir cevap vermedi...
Her Akşam Saat 11:30'da Yeni Bölümlerle! Vote Vermeyi, Yorum Yapmayı, Beni Takip Etmeyi, Hikayeyi Kütüphanenize Eklemeyi Unutmayınn!! Destekleriniz için teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METEOR.
ChickLitÖnce ayrılan anne ve babasını barıştırmaya çalışan bir kız, annesini kaybedince tutunabileceği sağlam bir dal arar. Yaralanır, yaralar... Sizce bu sağlam dalı bulabilir mi?