Bölüm 18 : Doğum Günü Partisi

42 3 0
                                    

1 Ay Sonra...

Merhaba ben Asya. Bugün 3 Aralık Cumartesi, yani benim doğum günüüm.. Herkes bana fark ettirmeden hazırlık yapıyor. Selinay ve Burak barıştılar. Aynı zamanda grubumuzdaki herkes gönlündeki kişiye açıldı ve sevgili oldular. Şimdi ben ise sahilde yürüyüş yapıyorum. Tahminen evde hazırlık var. Sürpriz yapmak istediklerini anladım. Tabii anlamasaydım çok daha iyi olurdu.

Akşam oldu. Can beni bir davete götüreceğini söyledi. Ayrıca orada giymem için bir elbise almış. Bana bu elbiseyi giymemi söyledi. Sözünü dinledim. Çünkü; elbise gerçekdende güzeldi. Aslında doğum günümün evde kutlanacağını sanıyordum. Ama galiba unuttular. Her neyse üzerimi değiştim. Tabiki de değişmeden önce duş aldım. Sonuçta yürüyüşten gelmiştim ve terliydim. Makyajımı ve saçımı da yaptıkdan sonra hazıdım. Can'da bizim evdeydi. Ben hazırlanırken ne mi yaptı? Klasik olarak tam bir HÖDÜK gibi salondaki üçlü kanepeye ikiseksen yayılarak maç izledi. Evimizin merdiveninden sarkarak ona hazır olduğumu bildirdim. Evimizin bir merdiveni vardır. Ama bu merdiven apartman arası değil tahminen ne demek istediğimi anlamissinizdir.

Can'ın bahsettiği davete gelmiştik tam kapıdan girerken, Can arkamdan koşarak bana yetişti ve koluma girdi. Kırmızı bir halının üzerinde kolkola yürüdük. Sevmiştim. İçeriye girdiğimiz anda konfetilerle, "İyiki Doğdun" şarkılarıyla karşılaştık. Tabii Can'ın bundan haberi varmış.

Eğlenceli, romantik danslarla süslediğimiz güzel bir doğum günü anım olmuştu. (Arkadaşlar maalesef daha fazla uzatamayacağım. Ve ayrıca haftasonları yeni bölüm eklenmeyecek bilginize. Haftasonu sürekli sınava çalışacağım buyüzden yeni bölüm eklemeyeceğim.)

Her akşam saat 11'de yeni bölümlerle! Vote vermeyi, yorum yapmayı, beni takip etmeyi, hikayeyi paylaşmayı unutmayın!! :)

METEOR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin