To jako budeme létat vevnitř?
Sjela jsem z cedule k ještě zašlejší klice a otevřela."Fžuuuum"
"Aáááá!"Jedno neposedné koště se na mě zběsile vrhlo hned, jak jsem pootevřela dveře. Ze začátku se chodbou zmítala jen rozmazaná skvrna a trvalo, než jsem přišla na to, co to je.
Létající koště! Byla jsem z toho paf. Vždy jsem k němu měla odpor, protože jsem si ho spojovala s uklízením a nudou, ale když létá, je to něco úplně jiného.
Šmouha se najednou prudce zastavila před sochou naší řiditelky. Toho jsem využila a pomalu se začala ke koštěti přibližovat. Kladla jsem jednu špičku za druhou a snažila se jít potichu. Pata, špička, pata, špička, vrz.... Kruci! Zaklela jsem si v duchu. Kdyby ten hrad nebyl tak starý, nevrzala by ani podlaha. Počkat...co? Jak by mě asi koště mohlo slyšet?
Vykašlala jsem se na tichost a rozběhla se chodbou ke koštěti. Vítr mi vlál ve vlasech a vháněl mi do očí slzy, které jsem se snažila ignorovat a skočila jsem na koště. To se začalo klepat a snažilo se mě setřást. Proletělo se mnou až na zámeckou zahradu za neustálého kymácení. Já se ale držela zuby nehty. Pevně jsem stiskla násadu a snažila se koště uklidnit. Když se ni to po několika minutách konečně povedlo, strnula jsem úžasem.
"Můj ty bože!"
Právě jsem byla svědkem nejkrásnějšího západu slunce, jaký jsem v životě viděla. Oranžovo-žlutá krása se schovávala za hory a lesy obklopující zámek.Koště se se mnou kolíbavě vznášelo v oblacích a já nemohla spustit oči z té nádhery.
Když se konečně slunce přehouplo přes krajinu a nastala úplná tma, uvědomila jsem si ,jak je pozdě. Určitě už začala večerka!
Rukou jsem pobídla koště směrem k východní věži a snažila se najít okno k nám do ložnice.
"To je ono!" vypískla jsem radostí. Na parapetu byla položená moje hora knížek z knihovny a jediné bylo úplně nahoře.
Bezmyšlenkovitě jsem tam zatočila a prudce se rozletěla přímo proti tomu oknu. Zavřela jsem oči a nemyslela na náraz který mě čekal. Bylo pro mě proto velké překvapení, když místo tvrdého skla na můj obličej dopadla hebká deka.
Stačil mi ale jeden pohled k parapetu a bylo mi to jasné. Saša mi otevřela okno!
"Jak jsi...?"
"Viděla jsem tě vznášet se nad zahradou." odpověděla aniž by musela slyšet celou otázku.Ještě trochu roztřeseně jsem se zvedla z postele a objala jí.
"Zachránila jsi mě!""To nestojí za řeč!" ušklíbla se.
"No tak děvčata! Zhasnout a do postelí! Šup!" upozornila nás madame Navis.
"Jistě!" rychle zareagovala Meg.
Já jsem jen přikývla a pomalu sesunula koště pod postel, jako by nic.Chtěla bych se vás zeptat. Ráda bych začala novou knihu. Bylo by to pořád něco v duchu čar a kouzel, ale už žádná ff na HP. Přemýšlela jsem o *Vládkyně vzduchu*, co vy na to? :O
Ps: neznamená to, že bych nepokračovala v téhle knize. :))
ČTEŠ
Deník čarodějky
FantasyVšechno je to jen kvůli tomu dopisu. Kdybych ho tenkrát neotevřela, kdyby ho babička našla dřív a radši schovala, nebo spálila. Nic z tohohle by se nestalo a já bych teď plačíc nesvírala ledovou ruku mrtvoly.