Briana Ashley Leighton... Sıradan bir kızdı o. Basit bir hayatı, mutlu sandığı bir ailesi vardı. Ta ki gerçeğin soğuk yüzüyle karşı karşıya gelene kadar. Annesinin katili olan babasıyla birlikte kaçtığını anladığında ondan da kaçmak istedi. Dünyanın bir diğer ucunda bilmediği bir yerde babasından kaçarken, kaçtığı yer bilmediği bir zaman oldu. Gözlerini açtığında ait olduğu zamandan yüzyıllar öncesinde buldu kendini.
Evine sığındığı yaşlı kadınla birlikte onun çalıştığı büyük malikaneye gittiğinde ise hayatı öncekinden çok daha karmaşık ve çok daha farklı olacaktı. Daha ilk anda sesiyle, duruşuyla, bakışlarıyla kanını donduran Winston Dükü Edward Crawford'un hizmetinde çalışmaya başlarken hem geri dönüş yolları arayacak hem de bu adama kapılmamak için kendini zorlayacaktı. Tabi Edward'ın sert tavırları sekteye uğrayıp onun varlığını sorgulayana kadar...
Basit bir hizmetçiye ilgi duyamayacak kadar asil ve sertti Edward. Ama kalbi bunu yalanlarcasına başına buyruk hareket ettiğinde aldığı kararlarda bir o kadar asil ve sert olacaktı. Geçmişte yaptığı hatayı bir kez daha yapmamakta kararlıydı bu sefer... Amelia'nın gidişine izin vermişti ama Briana'nın gitmesine kesinlikle müsaade etmeyecekti...