Ráno jak jsem se vzbudila tak jsem šla balit. Když jsem měla zbaleno tak jsem si šla udělat ranní hygienu a převlíct se.
,,Tak jedem? Na letišti máme být za 20min." řekl Petr kterého jsem si ani nevšimla že vstal.
,,Máš zbaleno?" zeptala jsem se ho.
,,Už od včerejška." řekl.
,,Aha, tak můžeme." řekla jsem a vzala si kufry.Cestou letadlem :
Petr spal já si četla mojí oblíbenou knížku hledání Aljašky. Už jsem na poslední stránce ale naštěstí jsem si vzala sebou 2 knížky. Druhá knížka se jmenuje všem klukům, které jsem milovala. Přečetla jsem si 2 kapitoly a schovala knížku. Podívala jsem se z okna ale viděla jsem jen mraky tak jsem zase odvrátila pohled na Petra. Chvíli jsem se dívala všude možně když v tom mi někdo zavolal. Volalo neznámé číslo.
,,Ahoj Sáro, víš... chtěl jsem se ti omluvit za ten předevčírek." řekl Patrik.
,,Ahoj Patriku, odkud znáš mé číslo?" zeptala jsem se.
,,To teď není důležité, moc se omlouvám já... jen... moc se mi líbíš. Rád bych tě viděl můžeš dnes?" zeptal se.
,,Ne promiň dnes to nepůjde letím z přítelem na Hawai. Snad jindy." řekla jsem.
,,Aha, jasně... nebudu tě otravovat. Ahoj." řekl naštvaně a tipl to.Mobil jsem dala do kapsy a hlasitě vzdychla.
,,Kdo to byl?" zeptal se Petr který mě očividně poslouchal.
,,Syn Rosalie." řekla jsem.
,,Aha." řekl.Já usnula. Probudila jsem se asi tak půl hoďky před přistáním. Vlastně Petr mě vzbudil.
,,Co je?" zeptala jsem se rozespale.
,,Budeme přistávat." řekl.
,,Já chci ještě spát." řekla jsem a dala mu hlavu na klín.O půl hodiny později (ubytování) :
,,Tady v tomhle hotelu budeme bydlet." řekl a šel směrem k hotelu.
Já šla za ním. Pokoj jsme měli číslo 33. Vybalily jsme si a převlíkly do plavek. Vzala jsem si ručník a šla na pláž, Petr nešel protože šel natočit video. Na pláži jsem si rozložila deku a chvíli se opalovala. Když v tom...
ČTEŠ
Never say never (Hoggy) |Dokončeno|
FanfictionCo se stane když žokejka Sára potká svého býválého spolužáka Pavla a ten ji seznámí s Petrem? Bude s toho láska až do smrti? Nebo se něco zvrtne?