Ráno mě probudil šťastný vřískot Kitty.
,,Co je?" zeptala jsem se jí unaveně.
,,Mámu zítra pustí jestli nebude mít komplikace." řekla.
,,Vždyť se ani neprobudila." řekla jsem a uprostřed věty si zívla.
,,Probudila. Už před dvěma dny." řekla.
,,Cože? Jakto že to nevím?" řekla jsem a rázem jsem už nebyla unavená.
,,Já se to taky dozvěděla až dnes. Máma nám nechtěla totiž volat." řekla.
,,Aha." řekla jsem a šla nachystat snídani.Když jsme se všichni najedli tak mi přišla SMS od Angee. Úplně jsem zapomněla že jsem jí dala číslo. V SMS stálo:
Ahoj Sáro nechceš dnes se mnou jít do kavárny?Hned jsem jí odepsala:
Ráda , v kolik a kde?Po chvilce odepsala:
V 10:15 u Palácka?Já odepsala:
Dobře, budu tam.Mobil jsem dala na stůl a podívala se na hodiny. Bylo 9:33. Hned jsem běžela do koupelny se zkulturnit. Udělala jsem si ranní hygienu, vlasy jsem si dala do culíku a dala si jenom lesk na rty, protože se nikdy moc nelíčím. Dále jsem se oblékla, vzala jsem si černo-bílý proužkovaný crop top k tomu jsem si vzala černý třištvrťáky a bílý vansky. Potom jsem si vzala černý vak 99 problem, do něho jsem si dala mobil, klíče, peněženku a sluchátka.
,,Sáro? Ty někam jdeš?" zeptal se Petr.
,,Ano, mám sraz s kamarádkou v Palácku." řekla jsem.
,,Aha, a kdy se vrátíš?" řekl.
,,Určitě před obědem. Neboj." řekla jsem.
,,Já se nebojím, jen nechci nic vařit." řekl.
,,Tak ahoj." řekla jsem a otevřela vchodní dveře.
,,Ahoj." řekl a já šla.V 10:05 jsem stála u Palácka a čekala na Angee. Najednou šel kolem mě Patrik.
,,Ahoj Sáro, co tu děláš tak sama?" zeptal se.
,,Ahoj Patriku, čekám na kamarádku." řekla jsem znechuceně.
,,Aha, a nechtěla by si zajít někdy na večeři?" řekl.
,,Promiň, ale jak ti pořád říkám tak já mám přítele." řekla jsem.Nic neřekl jen mě políbil. Já nespolupracovala. Když se ode mě odtáhl vlepila jsem mu velkou facku a rozběhla se pryč...
--------------------------------------------------------------
Tady máte výkendovou část. V úterý výjde další a asi poslední 😕. Jenže až tento příběh dopíšu tak začnu psát Never say no.
ČTEŠ
Never say never (Hoggy) |Dokončeno|
FanfictionCo se stane když žokejka Sára potká svého býválého spolužáka Pavla a ten ji seznámí s Petrem? Bude s toho láska až do smrti? Nebo se něco zvrtne?