Po chvilce jsem usnula Petrovi v náručí. Ráno jsem se probudila v posteli. Tak jsem se šla podívat do kuchyně kde Petr stál u sporáku.
,,Dobré ráno co kuchtíš?" zeptala jsem se.
,,Dobré, měli to být lívance ale nakonec to budou postižené lívance." řekl a já se zasmála.
,,Tady to je." řekl když lívance uvařil.
,,Děkuji." řekla jsem a začala jíst.
,,Jak se ti spalo?" zeptal se u jídla.
,,Dobře díky." řekla jsem a dala nádobí do myčky.
,,Petře? Já už jdu domů děkuji za krásný večer ahoj." řekla jsem a brala si kabát.
,,Mohli by jsme si to někdy zvopakovat. Já tě půjdu doprovodit." řekl a bral si bundu.Cestou jsme si povídali o všem možným.
,,A co tvůj kluk?" zeptal se.
,,Nic, nemám kluka, a tvoje holka?" řekla jsem.
,,Nic, nemám holku." řekl sklesle.
,,Aha, a co to kino?" zeptala jsem se.
,,Nevím kdy máš čas?" zeptal se.
,,Vždycky." řekla jsem a usmála se.
,,Aha tak zítra?" řekl.
,,Jo klidně a v kolik?" řekla jsem.
,,V 8 večer?" zeptal se.
,,Dobře." řekla jsem.
,,Vyzvednu tě. Jinak nejel by si se mnou na GeekCamp?" zeptal se.
,,Kdy?" zeptala jsem se.
,,Za 3 dny." řekl.
,,Ráda." řekla jsem.Když jsme došli před můj byt tak jsme se rozloučili a já šla nahoru.
,,Emmo jsem doma!!" zařvala jsem přes byt, odložila si kabát a šla do obýváku.
V obýváku mě čekalo ale nehezké překvapení. Na sedačce leželi v objetí a nahý Emma a Pavel. Já jsem je nebudila jenom přikryla dekou a šla do práce.
Večer :
Když jsem dorazila z práce domů tak tam už Pavel nebyl byla tam jenom Emma. Která v kuchyni něco psala na notebooku.,,Čau." řekla jsem a šla něco uvařit na večeři.
,,Čau. Hele v kolik jsi přišla domů?" zeptala se ale nespouštěla oči z notebooku.
,,V osm ráno. Proč?" zeptala jsem se a pořád dělala věceři.
,,Aha, jen tak." řekla.
,,Neboj viděla jsem to." řekla jsem.
ČTEŠ
Never say never (Hoggy) |Dokončeno|
Fiksi PenggemarCo se stane když žokejka Sára potká svého býválého spolužáka Pavla a ten ji seznámí s Petrem? Bude s toho láska až do smrti? Nebo se něco zvrtne?