,,Co tu dělá taková hezká holka sama?" zeptal se nějaký kluk asi v mém věku.
,,Opaluje se." řekla jsem a podívala se na něho.
,,Aha, já jsem Josh." řekl a podal mi ruku.
,,Já Sára." řekla jsem a taky mu ji podala.
,,Nechceš si jít zaplavat Sáro?" zeptal se.
,,Ráda." řekla jsem a on mi pomohl se zvednout.Voda byla krásně osvěžující. Ve vodě jsem jsme na sebe různě cákali a dělali soutěže jako malý děti.
,,Nechceš si zajít na večeři?" zeptal se když jsme vylezli z vody.
,,Ne díky já už půjdu na hotel." řekla jsem.
,,Dobře, uvídíme se ještě někdy?" řekl.
,,Uvidíme. Ahoj" řekla jsem a rozběhla se k hotelu.
,,Ahoj." řekl.V pokoji jsem se převlíkla a lehla si na postel.
,,Kdo to byl?" zeptal se naštvaně.
,,Kdo byl kdo?" zeptala jsem se nechápavě.
,,Ten u pláže." řekl ještě naštvaněji.
,,Jo ten, to byl Josh." řekla jsem.
,,Aha." řekl.
,,Proč? Snad nežárlíš?" zeptala jsem se.
,,Ne nežárlím." řekl a vyšel z pokoje.
,,Já myslela že spolu půjdeme na večeři." křikla jsem za ním.Na večeři jsem šla nakonec sama protože Petr nepřišel. Na večeři jsem šla přes bar. Na baru seděl Josh. Chtěla jsem ho překvapit jenže mě zarazilo jak o mě mluvili s klukem vedle něj.
,,Vsadim se o 5 piv. Že ji nedostaneš do postele." řekl kluk vedle něj.
,,Platí." řekl Josh a plácli si.Šla jsem k němu a dala mi velkou facku. Potom jsem se rozběhla do jídelny. ,,Musím najít Petra." pomyslela jsem si a dívala se po jídelně. Jenže jsem ho nikde neviděla tak jsem šla zpátky na pokoj. Petr v pokoji překvapivě byl. V ruce měl čokoládu a v druhé měl dvanáct růží.
,,Promiň Sáro, jsem strašný žárlivec." řekl a podal mi čokošku s růžemi.
,,Spíš já promiň." řekla jsem a políbila ho.On spolupracoval. Sundal mi triko a...
Ráno jsem se probudila v Petrově náručí...
ČTEŠ
Never say never (Hoggy) |Dokončeno|
FanfictionCo se stane když žokejka Sára potká svého býválého spolužáka Pavla a ten ji seznámí s Petrem? Bude s toho láska až do smrti? Nebo se něco zvrtne?