31. Kapitola

335 27 3
                                    

Rozběhla jsem se domů. Cestou jsem napsala Angee SMS že to ruším.

Pohled Angelíny (Angee) :

Sáru jsem pozvala do Palácka aby se tam setkala s Patrikem. Máme spolu dohodu. Rozhádáme je a já budu s Petrem a on se Sárou.

Pohled Sáry :

Doma byl jenom Petr.

,,Ahoj kde je Kitty?" zeptala jsem se.
,,Její máma si jí už vyzvedla." řekl.
,,Aha." řekla jsem.
,,Jdu nakoupit ano?" řekl a odešel.

Po chvilce mi zavolal co má koupit. Tak jsem mu to nadiktovala a šla ke kadeřnici.

,,Dobrý den, jsem objednaná na 13:00 ale přišla jsem dříve." řekla jsem.
,,Dobrý den, můžete jít k Lole ona má teď volno, abyste nemusely čekat." řekla pokladní.
,,Dobře, děkuji." řekla jsem a šla k nějaký "Lole".

Sedla jsem si na židli a ona mi dala kolem krku ručník.

,,Jak by jste to chtěla?" zeptala se.
,,Zastřihnout konečky a světlý ombré." řekla jsem.
,,Dobře." řekla a pustila se do práce.

Zaplatila jsem 126kč. Hned jak jsem zaplatila tak jsem šla domů. Doma byl na stole lísteček od Petra. V něm stálo:

Sáro promiň ale já takhle dál nemůžu. Chodíš za Patrikem, beztak je to dítě tvoje. Prostě se s tebou rozcházím. Až příjdu chci aby si už byla pryč nechci tě už nikdy vidět, a s dítětem jdi klidně na potrat mě je to jedno. Stejně není moje.

Oči se mi naplnily slzami. S brekem jsem si zbalila a jela pryč, když to je jeho přání tak ho budu respektovat. Jela jsem k mámě a Kitty, abych se tam postavila na nohy, ale dítě si nechám.

Pohled Petra :

Když jsem přišel domů tak byl na stole lísteček ale Sára nikde. V lístečku stálo:

Petře promiň ale já už takhle dál nemůžu. Chodíš za Angee. Prostě se s tebou rozcházím, už tě nechci nikdy vidět a s dítětem půjdu na potrat. Nechci mít na tebe žádnou vzpomínku.

Dočetl jsem a zhroutil jsem se na gauč. Po 2 hodinách brečení jsem usnul...

—————————————————————————————————————————————————————————————

Tady máte poslední část z tohoto příběhu. O víkendu už vyjde kapitola z Never say no. Možná vydám i bonusovou. To ještě uvidím.

Never say never (Hoggy) |Dokončeno|Kde žijí příběhy. Začni objevovat