Mă ridic de lângă wc, încercând să nu mai vomit iar, era deja a patra oară în această zi când vomitam tot ceea ce aveam în stomac. Nu ştiu de ce mi se întâmplă asta, de o săptămână aveam stări de greaţă şi abia reuşeam să-i ascund asta lui David. Trecuseră şapte luni de când eu şi David am devenit un cuplu şi două luni de când ne-am căsătorit. Căsătoria noastră a aveau loc în vacanţă pe care am petrecut-o la Paris. Am mers acolo pentru prezentarea fratelui lui, îşi prezentase noua colecţie de rochii de mireasă, erau fenomenale, ştiam asta pentru că următoarea zi purtasem şi eu una dintre ele. David nu acceptase un refuz, iar eu nu eram dispusă să îl spun. Închid ochii, simţindu-mi stomacul luând-o la vale, dar spre norocul meu, nu a fost nevoie să vomit iar. Eram fericită, în prima noaptea ca soţ şi soţie am făcut şi dragoste, deşi David să abţinut mult, că nu cumva să-mi facă rău, încă eram în proces de vindecare, dar eram bine. Merg spre pat, şi mă aşez uşor, nu puteam să fac mişcări bruşte.
- Eşti bine? Aud vocea soţului meu, care intră panica în cameră, ce caută el aici.
- Ce faci aici? Să întâmplat ceva rău? Îl întreb în timp ce acesta mă mângâie uşor pe faţă.
- Servitoarea m-a sunat, mi-a spus că te simţi rău, de ce nu m-ai chemat tu?
- Sunt bine, mormăi ruşinată, David era panicat şi dacă mă durea o unghie.
Acesta dă din cap şi-şi scoate telefonul, sunându-l pe doctorul familiei şi spunându-i fără nici un fel de te rog frumos să vină la noi cât mai repede posibil, ceea ce a şi făcut, în 15 minute doctorul era deja la noi în apartament şi mă controla. David aştepta pe hol, insistase desigur să stea cu mine, dar i-am spus clar şi răspicat, dacă nu iese nu aveam să accept controlul. Ştiam că era mai bine pentru el dar şi pentru doctor să aştepte afară, prima dată când a mers cu mine la un control, după ce am termina prima parte a recuperării, l-a înnebunit pe doctor cu întrebările şi până nu l-am dat afară din salon nu l-am putut calma.
- Spuneţi-mi doamnă, când a-ţi avut ultima menstruaţie? Întreabă şi eu rămân uimită.
- Luna trecută.
- Deci luna aceasta nu aţi avut?
- Nu, îi spun iar acesta scoate o cutie din geantă şi mi-o întinde, în cutie era un test de sarcină. Vă rog să mergeţi şi să faceţi acest test.
Mă ridic din pat ruşinată şi intru în baie unde fac testul de sarcină apoi ies, David se afla în cameră şi după privirea lui, se pare că doctorul îi spusese ceva, mă privea atât de iubitor. Îi înmânez testul doctorului şi aştept ca acesta să-mi spună.
- Felicitări doamnă, se pare că sunteţi însărcinată.
David mă trage în braţele lui, în timp ce eu rămăsesem şocată de cuvintele doctorului, eram însărcinată, în burtica mea avea să crească copilul meu şi al lui David. Ştiam că plângeam, dar faptul că David îmi ştergea obraji de lacrimi era o confirmare. Eram fericită şi se pare că şi el era la fel de fericit că şi mine. Spre uimirea mea, doctorul plecase, nu ştiu când, pentru că David mă ţinuse foarte mult timp în braţe, şoptindu-mi cuvinte de dragoste în ureche. Se pare că soarta m-a adus în locul unde pot să fiu fericită după toate greutăţile pe care le-am întâmpinat şi spre norocul meu, eram şi însărcinată, aveam să am propria mea familie, iar pentru mine asta, era o adevărată minune.
FIN
***
Va multumesc pentru comentariile si pentru fiecare gand bun. Dupa o pauza lunga am revenit cu doua noi povesti pe care spre sa le iubiti la fel de mult ca si acestea. 100 de zile inainte de iubire si Regele iadului este sotul meu.