10. Bölüm

391 133 145
                                    

Almina Watson

Etrafıma ne kadar bakarsam bakayım nerede olduğumuzu anlayamıyordum. İçim içime sığmıyordu. Yol boyunca merakım artmış, oturduğum yer dar gelmeye başlamıştı. Birkaç kez dikiz aynasından Kettyle göz göze gelmiştim ama oda Ketty'nin gözünü kaçırmalarıyla kısa sürmüştü ve ben yine istediğim sonuca ulaşamamıştım. Kendimi sakinleştirmek adına kafamı geriye yaslayıp gözlerimi kapattım.

Arabanın durduğunu hissettiğimde hemen gözlerimi açıp etrafıma baktım. Ketty çoktan arabadan çıkmış karşımda duran, duvarlarının yarısı sarmaşıklarla kaplı olan eve doğru ilerliyordu. Arabadan çıkmama rağmen ayaklarım eve gitmekte direniyordu.

_ Kurtlara yem olmak istemiyorsan eve girmeni öneririm.

Kurt mu? Bu kız benden ne istiyor? Beni kurtlara mı yem edecekti yani? Tanrım lütfen yardım et.

_ Eğer orada dikilmeye devam edersen benden hiçbir şey öğrenemezsin Almina.

Ketty'nin tehditi ayaklarımı kendine getirmiş ve hızlı adımlarla açtığı kapıdan içeri girmemi sağlamıştı.

Ketty'nin gösterdiği siyah koltuğa oturdum. Ketty yanımdan ayrıldığında bulunduğum yeri incelemeye başladım. Her yer tertemiz ve garip bir şekilde, rahatlatan bir havası vardı. Ketty elinde kalem ve küçük not defteriyle gelince dikkatimi ona verdim. Elindekileri bana uzattığında 'bunlar ne için' der gibi yüzüne baktım.

_ Bana sorularını nasıl sormayı düşünüyorsun?

Bir anlık afallamayla elindekileri aldım. Her seferinde ne demek istediğimi nasıl anlıyordu ki? İç sesim kendini geliştirip dışarı mı çıkmaya karar vermişti. Yada Ketty bir büyücü ve her sorumu tahmin edebiliyor. Tanrım neler diyorum ben.

_ En iyisi şöyle yapalım. Ben sana bildiğim her şeyi anlatıyım. Seninde aklında soru işareti kalırsa sorarsın. Anlaştık mı?

Kafamı olumlu anlamda sallayıp anlatacaklarına odaklandım

_ Bak Almina.Evim ve arabamdan da anlamış olmalısın ki ben Felix'in evinde çalışan bir hizmetçi değilim. Felix'le kapatmam gereken bir hesap var. Bu nedenle sürekli Felix ile ilgili bilgiler toplamaya çalışıyordum. Yakınında olmadıkça beni tatmin edecek bilgilere ulaşamayacaktım. Bende çareyi Felix'in evine hizmetçi olarak girmekte buldum. Hesapta sen yoktun. Ben yeterli bilgiyi aldıktan sonra evden ayrılacak ve planımı uygulamaya koyacaktım. Ama o gün seni ağlarken görmek içimde bir şeylerin parçalanmasına neden oldu. Senin her hıçkırığında benim kalbim sıkışıyordu. Neden böyle olduğunu inan bende bilmiyorum. O an yanına geldiğimde ne birilerinin beni ele vermesi nede topladığım bilgilerin gitmesi umrumdaydı. Tek istediğim senin yüzünden dökülen o inci tanelerini silmekti. Ve yaptım. Tanrıya şükürler olsun ki seninle tanışmamı sağladı. Sen bana ne kadar mesafeli olsan da ben seni çok sevdim Almina. Sen bana önceki güçsüz halimi hatırlattın. O zaman kimse bana yardım etmemişti, çaresiz ve tek başımaydım. Şimdi seninde benim geçtiğim yollardan geçip yıpranmanı istemiyorum. İzin ver elinden tutuyum.Ben seni gerçekten çok sevdim, seviyorum. Felix'in seni de kullanmasına katlanamıyorum. Eğer sen bugün kendi isteğinle kaçmasaydın ben seni zorla kaçıracaktım. Bir kaç gün önce işten çıkmış bugün de seni almaya gelmiştim. Çok şükür ki sen kaçmadan seni gördüm. Önceden yapmıştım ben planımı. Seni oradan kurtaracak buraya yerleştirecek ve Felix'i uzaktan bitirecektik. Felix seni bulamadığı her geçen günde kafayı yiyecek ve açık vermeye başlayacak. Bizde bu fırsatı değerlendirip onu aşağı çekeceğiz. Böylece hem sen intikamını almış olacaksın hemde ben.

Ketty derin bir nefes alıp gözlerini gözlerimden ayırmadan devam etti.

Seni gerçekten bırakmak istemiyorum. Eğer sen Felix'ten intikam almak istemiyorsan seni dahil etmem. Seni yine korumaya devam ederim. Seçim senin benimle herşeyin hesabını sormaya var mısın? Yada köşelerde kalıp saklanmayı mı tercih edersin?

TuVaLiMDeKi HaYat ¿?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin