13.Bölüm

403 104 172
                                    

RYAN MILLER

Annemin küçük cennetim dediği bahçemizde oturmuş, yakıcı güneşe inat buzlu suyumu içiyordum. Yedek numaram bir kaç önemli kişi dışında kimsede yoktu. Her ihtimale karşı yanımdan ayırmadığım telefonumun melodisi sessiz ortamda yankılanınca istemsizce kaşlarım çatıldı. Bu telefon önemli mesele olmadığı sürece çalmazdı.

Fazla bekletmeden beni arayan Malik'i cevapladım.

- Umarım kötü bir haber yoktur Malik!

-Hayır abi. Yani hayır derken bilmiyorum. Off buna sen karar ver istersen.

- Dökül bakalım

- Konu Bayan Eileen ile ilgili

- Annemle ilgili ne buldun Malik? Bir kere de uzatmadan anlatsan herşeyi.

- Tamam sinirlenme hemen dostum. Biliyorsun ki son zamanlarda Bayan Eileen bir adamla sık görüşüyordu.

- Evet biliyorum. En son bizim evde görüşmüşlerdi.

- Bayan Eileen'i yaralayanın o olmasından şüpheleniyorduk. Adamın uzun süre hiçbir yerde görülmemesi şüphelerimizi doğrular nitelikteydi.

- Sonuç Malik sonuç!

- Sonuç şu ki dostum, adam trafik kazasında hayatını kaybetmiş. Üstelik Bayan Eileen'in yoğun bakıma alınmasından üç gün sonra.

- Adam suçsuz aslında. Görmemesi gerekeni gördü ve asıl suçlular tarafından susturuldu. Senin anlattıklarından bu sonucu mu çıkarmam gerekiyor?

- Henüz bunu demek için erken. Olayların birbiriyle olan bağlantısı bizi asıl suçluya götürecek.

- Kazayı araştırdınız mı peki?

- Araştırıyoruz

- Tamam sonuçları alır almaz ara. Bir de adama dair bütün bilgileri istiyorum.

- Bir kaç saat içinde bilgiler elinde olur.

- Tamam

Suçluyu bulmak için annemin uyanmasını beklemiştim ama artık ne bekleyecek sabrım nede direnecek gücüm vardı. Annemi o hastane kokusuna maruz bırakan her kimse, annemin boşaltacağı yatağı dolduracak, hastane kokusunu bütün hücrelerinde hissedecekti. Ölmek onun için bir kurtuluş olduğu için bunu ona tattırmayacak nefes aldığı her dakika ölümü isteyecek kadar acı çekmesini sağlayacaktım.

Beynimde dönüp duran intikam planlarını telefonum bölmüştü. Malik'in gönderdiği maili açıp adam hakkında bulduklarını okumaya başladım.

Yarım saatlik bir incelemenin ardından okuduğum sıradan bir insanın hayatıydı. Sabıka kaydı bile olmayan birinin ilk yaralayacağı kişi neden benim annem gibi birisi olsun ki?

İçime üşüşen şüphe kırıntıları büyüyüp beni rahatsız edecek gibiydi. Bunun önüne geçmek için adamla daha yakından ilgilenmeye karar verdim. Karısı hayatta olmadığına göre iki çocuğundan biri bana yardımcı olabilirdi. Telefonu alıp Malik'i aradım.

- Efendim abi

- Adamın çocuklarına ulaşmam gerek

- Abi çocukların ikiside kayıp

- Nasıl kayıp lan?

- Kayıp işte abi. Biz Bayan Eileen'i yaralayan kişiye odaklandığımız için bunun üzerinde durmadık.

- Ya çocuklardan biri yaptıysa, bu ihtimali düşünmedin mi sen?

- Abi suçlunun orta yaşta bir erkek olduğunu biliyoruz. Çocuklardan biri kız diğeri ise aradığımız kimliğe uymuyor zaten.

TuVaLiMDeKi HaYat ¿?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin