Part 2~~

130 15 0
                                    

"PENGUMUMAN!! KETIBAAN PESAWAT AK5252 KE SEOUL BAKAL TIBA..SILA TUNGGU DI HADAPAN PINTU PELEPASAN".

Nia Hana tersentak dari lamunannya setelah terdengar pesawatnya akan tiba..Nia Hana bergegas ke pintu pelepasan tanpa menyedari seseorang sedang mengekorinya.."Aish! Panjangnya beratur ",Nia Hana mengeluh.

Setelah Nia menunjukkan pasport dan tiketnya,terus dia meluru masuk ke dalam pesawat untuk mencari tempat duduknya.."Hurmm..agaknya siapa eh yang duduk di sebelah aq ni? Lantak la! Bukan hal aq,huhu". Nia segera duduk di tempatnya dan cuba menyambung lamunannya tadi..

Kembali ke lamunannya tadi ~

"Haih,teruk sangat ke rupa aq ni? Tapikan...sampai bila aq nak jadi macam ni..Aq pun dah penat nak dengar ejekan orang.Ya!! Aq tekad aq akan diet!!!",jerit Nia dengan bersemangat..

"Apa tu Nia?!!! Menjerit macam orang tak waras malam2 buta nih..Dah gi tido..esok nak sekolah..jangan main phone lagi! Kalau tak mak tutup wifi",jerit Puan Fadhilah dari tingkat bawah.

"Ye mak...",Nia membalas perlahan.."Aku tekad!",desis Nia sambil mengukirkan senyuman...

Lamunan Nia terganggu lagi kerana diusik pramugara yang sedang mengukirkan senyuman manis kepadanya..

"Cik,faham tak penjelasan keselamatan yang saya berikan tadi?".

"Ha?! Ouh! Ouh! Faham!",Nia membalas senyuman sinis pramugara itu sambil menganggukkan kepalanya..

"Aik! Memang tak de penumpang eh sebelah aq ni? Huhu, tak kesahla!",Nia mula menutup matanya untuk tidur..

Seseorang sedang memerhatinya dari jauh...

5 jam kemudian...

"Tuan-tuan dan puan-puan! Kita bakal mendarat sebentar lagi. Sila pastikan anda duduk di tempat masing-masing dan pakai tali pinggang keledar",pengumuman yang dibuat oleh pramugari.

Nia Hana serta merta terbangun setelah mendengar pengumuman tersebut dan segera membetulkan wajah dan mukanya..

"Kini,aq ingin merealisasikan impian aq di sini".

Setelah pesawatnya mendarat,Nia segera turun kerana tidak sabar untuk melihat negara impiannya,Korea..

"Woah!!!!! Finally! Sampai gak aq kat sini *terharu*".

Nia Hana mengeluarkan Iphone 6 plus nya untuk meng 'whatsapp' ibu bapanya...

Continue

Finally,siap dah part 2.. harap sangat korg enjoy part ni n klau sudi vote la kay..

B1A4_BANA entertainment....

Wait~~~Where stories live. Discover now