"Hurmm Hyukjin Building..Bangbaedong,Seouchu-gu 137-480.. 877-7 street kat mana eh?!",bebel Nia sambil memeriksa peta yang ada di tangannya..Oleh itu,Nia segera mencari seorang warga tempatan lalu bertanyakan tempat tersebut..
"At there!",seorang pak cik tua menunjukkan tempatnya..
"Kamsahamnida!!!! Yeay!!!! Takde la jauh sangat!!! Finally tempat idaman aku!!!!",jerit Nia..
Nia rasa terharu dan sebak kerana akhirnya dia berjaya sampai di hadapan bangunan WM Entertainment..Nia mencari telefon pintarnya di dalam beg tetapi tidak dijumpainya..Nia mula gelisah kerana telefonnya amat berharga..
"Ala!! Gi mana la phone aku ni?!!! Takkan hilang..jebal~~ jangan la hilang",Nia Hana hampir nangis..
Nia terus mencari phonennya tetibe...
"Miss,is it this your phone?",kata seorang jejaka sambil menghulurkan telefon itu kepada Nia..
"Ouh ya!!!! Thanks ya..fuhh really thanks...",Nia menyambut pemberian jejaka itu lalu mengangkat muka untuk memandang jejaka tersebut..
"Welcome",jejaka itu menghadiahkan senyuman yang manis kepada Nia..
"Err err..s s san... san...",Nia rebah menyembah bumi...
Di satu tempat yang misteri....
"Kenapa kau tak follow dia?! Kau ni!!! Kerja yang senang kau tak boleh buat!!".
"Maaf bos..tadi nak follow tp.....".
"Banyak la alasan kau!!!! Kau ni memang tak boleh diharap la!!!!",dia melepaskan satu tembakan ke arah dinding di hadapannya..
Di hospital....
Perlahan lahan Nia membuka matanya..Nia cube mengecam keadaan sekeliling dan dia cuba mengenalpasti orang yang sedang tertidur di sebelahnya..
"Sandeul!",Nia terkejut beruk melihat orang yang di sebelahnya..
"Hurmm nak kejut ke tak eh? Ala..takkan dia nak tidur je kat sebelah ni? Ala ala..cemana ni? Kejut je la!".Nia menggoncang perlahan badan jejaka yang dikatakan Sandeul itu..
"Wae?! Wae?!",jejaka itu terus membuka mata..
"Who are you?",soal Nia..
"I'm Sandeul of B1A4".
"Really?! Omg!!!! Thank you because helped me..".
"It's okay..btw why did you faint?",soal Sandeul sambil menghulurkan sedikit biskut kepada Nia..
"Nothing,just shocked!".
"Ouh haah ahahahha!!! Okay i need to go so take care!",Sandeul berlalu pergi..
"Woah!!! Srs tak sangka... huhu..nak bagitahu ke Yunhui, Aainaa and Riena unnie..hurmm nantila pikirkan",Nia menyuap masuk biskut ke dalam mulutnya..
Continue...
Thanks baca n vote kay..
B1A4_BANA entertainment