Badan Nia telah disambut oleh seseorang...Riena unnie terkejut dengan kedatangan beliau dengan tiba-tiba..dan Nia pun dihantar ke hospital yang telah menjadi rumah keduanya..
Di hospital....
"Unnie",sapa perlahan Nia yang telah terjaga tetapi tidak kelihatan Riena unnie di situ.. dia mendapati lelaki yang dibencinya tetapi lelaki yang telah membuat harinya bahagia berada di sisinya..
"Nia.... I'm here for you",ujar Sandeul perlahan..
"Deullie!!!!",Nia tidak dapat menahan sebaknya lalu menglir deras air matanya sambil memeluk Sandeul..
Sandeul berasa simpati dan menyesal dengan apa yang telah dilakukan..dia membalas pelukan Nia dengan erat..
Kelihatan seorang gadis sedang memerhatikan mereka dengan wajah yang sayu dan Nia menyedari kehadirannya..
"Deullie,who's that? I saw you at restaurant and you was there with her, is it your new girlfriend?",Nia melonggarkan pelukannya..
"That's my sister and i had a lunch with her..",Sandeul menjawab dengan selamba..
"Ouh! Hai unnie! Nia imnida",Nia cuba untuk bangun dan bow kepada kakak Sandeul..
"It's okay Nia.. just sit there..Btw,hai! Lee Ji Won imnida ^^ you such a polite person and cute..I think I should tell eomma that we'll get new family members",usik kakak Sandeul..
"Yah! Hajima!",wajah Sandeul menjadi tomato><.
Nia juga menjadi tomato apabila diusik begitu..Tiba-tiba......
"Annyeong!",pintu bilik dibuka..
"Jung Gook!",Nia menarik Sandeul rapat ke arahnya..dia menangis di sebalik tubuh Sandeul apabila teringat semula kejadian tersebut..
"Yes,Nia...I wanna take you back now",Jung Gook tersenyum sinis ke arah Nia..
"Yah! Who are you?! You are not deserve to take Nia! Nia is mine!",Sandeul mula berang dengan perangai Jung Gook..
"I'm Jung Gook..hurmm are you sure I'm not deserve to take Nia? ",Jung Gook berjalan ke arah Sandeul..
Sandeul melepaskan satu tumbukan ke arah Jung Gook..Jung Gook menahan kesakitan..
Ji Won unnie menarik Nia ke belakang sambil memeluknya..Jung Gook cuba membalas tapi Sandeul lebih pantas dan cuba mematikan serangan Jung Gook..Sandeul berjaya menjatuhkan Jung Gook ke lantai..
"Never ever to bother Nia anymore! Don't yoy dare to do that or you will get something from me!",Sandeul menekan lagi tangan Jung Gook dan dia mengerang kesakitan..
Doktor dan pengawal segera masuk ke dalam wad dan pengawal menarik keluar Jung Gook yang menahan malu.. Doktor segera memeriksa keadaan Nia..
"Thanks unnie ",Sandeul segera mendapatkan Nia..
"She's okay but she need more rest and don't make she stress..you can take her back after this",ujar doctor tersebut dan dia berlalu keluar..
"Nia..did you okay?",sambil memegang tangan Nia...tetapi Nia cuba melepaskan tangannya secara baik..
"I'm okay but sorry you can't touch my hand..".
"Ouh okay,sorry I'm forgot",Sandeul menundukkan kepalanya kerana rasa bersalah..
"Don't be like this deullie! Cheer up baby! After this we go eat pizza kay! I'll treat you and Ji Won unnie!",jerit Nia keriangan..
"It's okay,I'll treat both of you since you will be our family soon ^^",jeling unnie ke arah Sandeul..
Aigo unnie! Don't make me shy! ",Sandeul membuat muka itiknya..
"Thanks unnie!".
3:30 p.m.
Riena unnie dan Ji Won unnie membantu Nia mengemas barangnya..Sandeul pula sibuk di luar wad..ketika Nia mencapai telefon bimbitnya,dia mendapat satu mesej yang berbaur ugutan seperti sebelum ini tetapi kali ini lebih membuatkan dia meremang..
Aku nampak kau dari sini!!! Kau patut lebih berhati-hati he he he
Nia segera mematikan telefon bimbitnya dan kelihatan resah..
"Nia,kenapa ni?",soal Riena unnie sambil mengangkat beg Nia..
"Nia dapat lagi mesej macam hari itu!".
"Nia kena bagitahu Sandeul la..kalau tak sampai bila Nia nak macam ni?",Riena unnie juga kelihatan risau..
Di luar wad...
"Where's Nia?",soal Sandeul kepada Ji Won unnie .
"They discuss something but it looks like they have problems ".
"Ahh i see..it's okay.. you go first kay..".
Nia dan Riena unnie pun keluar dari wad..Sandeul cuba mengambil alih beg dari tangan Riena unnie yang membawa kesemua beg Nia.. Riena unnie berjalan ke hadapan untuk memberi ruang kepada Sandeul dan Nia..
"So,you have any problem dear?".
"Hurm...nope",Nia cuba mengukirkan senyuman..
"Tell me..don't be like this".
Nia menyeluk poketnya dan mengambil smart phone nya utk menunjukkan mesej2 tersebut..dan dia cuba menterjemahkannya di dalam bahasa Inggeris..
"Mwoya?!!!!!!! Nia,why you don't tell me?!".
"I don't want you to involve in my problem",Nia menundukkam kepalanya..
"We need to face it together! Start now,you stay with my unnie ok! I'm afraid if something bad happen to you".
"Thanks deullie",Nia mencubit lengan Sandeul yang berlapik..
Beberapa hari kemudian.....
"Unnie!! I go now!",jerit Nia sambil berlari ke arah Ji Won unnie..
"Let me send you".
"Gwaenchana gwaenchana,i can go by myself",Nia mmbuat muka comel..
"Yah! Later sandeul will get angry with me..".
"Hahaha that kid..it's ok..I'll tell him..".
"Ok ok..be careful..call me if anything happen".
"Ok!".
Di persimpangan jalan...
"Nabichereom naragalle ~~~~".
Sedang Nia menyanyi seperti budak kecil,berhenti sebuah van di hadapannya..Nia teringat akan mesej2 tersebut tetapi dia telah dikepung oleh orang2 yang berbadan sasa yang keluar dari van tersebut..
Nia mengeluarkan telefonnya tetapi kehabisan bateri..
Nia cuba melarikan diri dengan merempuh lelaki tersebut ternyata lelaki tersebut lebih kuat..Kepala Nia telah dipukul kuat oleh sebatang kayu...
Pandangan Nia menjadi gelap............
Continue........
Sorry lambat update sebab sibuk dengan hw>< btw sorry kalau tak best so korg boleh comment apa2 yang dapat menjana idea..^^