PART 7

57 12 2
                                    

Nia terus meluru keluar dari hospital setelah mendapat keizinan dari doktor yang merawatnya iaitu doktor Park..dan menuju ke dormnya..

"Betul ke tadi tu Sandeul? Macam pelik je! Dan betul ke dia yang bayarkan bil hospital? Haih aku memang terhutang budi gila ngan dia..tapikan indahnya hidup aku kalau betul la dia tu Sandeul!!!!",bebel Nia dengan gembiranya..

Tok!tok!tok!

"Nia!!!! Where have you been?! I'm waiting for you!",jerit Yunhui di depan pintu.

"Aww really?! Sorry..I'll tell you everything after i take a shower kay?!".

"Okay",pasrah Yunhui..

1 jam kemudian....

"Ok! Tell me everything!",kata Yunhui dengan tidak sabar...

"Ok ok!(Nia menceritakan segalanya dari A-Z)yeah..and guess what?! ".

"What?!".

"That namja who helped me is Sandeul of B1A4!!!!".

"Jinjja?!!!! Did you lied to me?! Ommo..if its true,you're really lucky! My chingu ya~~!!!",Yunhui menjerit lagi..

Sedang mereka bergelak ketawa sampai nak terkeluar anak tekak,seseorang sedang mengetuk pintu dorm mereka!

"Unnie!!!! Hai!!!",Yunhui dan Nia melambaikan tangan serentak ke arah Riena unnie..

"Hai...hey! Why both of you look so happy?",pelik Riena unnie terhadap dongsaengnya..

"Unnie!!!! U must know this!! Nia.....*mmmmm*",Yunhui cuba melepaskan membuka cengkaman tangan Nia dari mulutnya..

"Just tell me Nia..what happen?".

"Hahahaha ok unnie...like this (Nia menceritakan pula kepada unnienya) yeah like that la unnie".

"Ommo~~~you're so lucky dongsaeng!!! So....if i want to meet with Sandeul, i need go to that building and act i lost my phone then Sandeul will appeared in front of me".

Mereka ketawa melihat telatah masing2...

Keesokannya.....

"Nia!!!! Lepas makan ni,kte gi Han River nak?",soal Ena sambil mengemaskan begnya..

"Hurmm good idea dude!!! Boleh release tension dari nak menghadap assignment Prof Song je..bosan betul!",rungut Nia sambil mengunyah sedikit kerepek di tangannya..

"Hahahahhaha well~~ ni Aainaa kan!",Ena membangga diri..

"Ceh!".

Han River...

"Indahkan pemandangan kat sini Nia? Nia! Nia!".

"Nak bagitahu ke tak eh? Tapi nanti dia terasa pulak..ala..bersalah la!".

"Nia...kenapa ni? Ada masalah ke? Kata nak release tension datang sini tapi Nia macam resah semacam je?".

"Ala..Nia nak bagi tahu something but takut Ena terasa",Nia menundukkan kepalanya kerana rasa bersalah..

"Bagitahu je la..Nia ni pun!".

"Ok la..semalam kan Nia ada kata Nia ada hal,sebenarnya Nia pergi WM building..(Nia menceritakan sekali lagi hal itu kepada Ena) ha! Macam tu la!".

"Ooo..pergi sana tak ajak pun eh? Huh! Takpe...btw yang penting! Nape Nia tak hati2?!",marah Ena..

"Mana ada..benda dah jadi macam mana..huhu sorry la Ena",Nia cuba memujuk Ena yang memuncungkan bibirnya seperti itik..

"Ok! Satu syarat! Nia kena belanja Ena makan kat gerai sana tu!",Ena menunjuk gerai makanan yang ada di sana..

"No prob la Ena!!!".

"Jom la!!!",Ena berlari dan mencapai beg Nia..

"Ena!!! Jangan la amik beg!!!!",Nia cuba mengejar Ena yang sudah jauh dari pandangan mata..

"Aku harap persahabatan aku dengan Ena dan Sab akan kekal ke jannah!",desis hati Nia..

"Cepatla Nia!!! Lambatla Nia ni!!!",jerit Ena dari jauh..

"Ye la! Tunggula kejap!".

Continue.....

Thanks for all readers sbb sudi baca dan vote..sokongan korang amat dhargai..enjoy it!!!

B1A4_BANA entertainment

Wait~~~Where stories live. Discover now