I pray no tears in you dream~~i know your fly high in your life~~~~~
Nia segera mengangkat panggilan tersebut dengan senyuman menghiasi wajahnya..
"Hello Sandeul~".
"Hai Nia..what are you doing?".
"Nothing..huhu I'm bored".
"You didn't think about me?*suara comel*?
"Hahaa you make me blushing,oppa..btw why did u call me?".
"Did i can't call my fans?".
"Hahaa okay..you can call me anytime you want",Nia masih menantikan tujuan Sandeul menghubunginya..
"Okay,i wanna tell you did I'll musical theatre tomorrow so wish me goodluck!".
"Woah!!!! Did well okay!!! I know you can do it!".
"And..i wanna give you a free ticket so can I come to your house tonight?".
"Yeay!!! Okay..I'll wait for you okay..".
"Okay Nia...see you my fans forever",Sandeul meletakkan telefonnya.
Riena unnie datang menghampiri Nia yang sedang tersengih macam kerang busuk..
"Dah kenapa ni? Tersengih sengih..",Riena melabuhkan punggungnya di sebelah Nia..
"Takde apa la unnie..tadi Sandeul call..dia kata esok dia ada teatre so dia nak datang malam ni nak bagi tiket free..unnie temankan tau!".
"No prob! Untung ah orang tuuuu".
"Hahahahaha",mereka tergelak bersama..
Pada malamnya.....
Tok!tok!tok!
Nia membuka pintu dan kelihatan Sandeul menghadiahkan kepadanya senyuman yang sangat manis..
"Come in!",Nia mengajak Sandeul masuk..
Sandeul masuk ke dalam dan duduk di sofa yang di tunjuk oleh Nia..Riena unnie berada di dalam biliknya tetapi masih mengintai Nia dan Sandeul..
"How are you?",Nia memulakan perbualan
"I'm always fine,how about you?".
"Same like you..".
Mereka terdiam menantikan perbicaraan seterusnya..
"So..this is your ticket",Sandeul menghulurkan 3 keping tiket kepada Nia..
"Why you give me three?",Nia bingung
"One for you and another for your friend".
"Aww thanks sandeul..but Yunhui went to her hometown so u can take one this ticket back!",Nia menghulurkan tiket itu kepada Sandeul..
"Gwaenchana...just keep n give to her..So..i hope u can watch me tomorrow.".
"Of course! I wish you did well okay!".
"Hoho okay..so i need to go home..",Sandeul bangun dan berjalan ke arah pintu..
"Sandeul! Wait!",Nia berlari ke dapurnya dan mengambil bekas makanan yang comel dan diisi dengan bulgogi..
"Take this!",Nia menghulurkan bekas itu kepada Sandeul..
"Aww thanks Nia..",Sandeul memberikan senyuman kepada Nia sambil berlalu pergi..
Pada esoknya....
Di universiti.