PART 5

61 12 1
                                    

Dalam perjalanan....

"So dah ready belum?",soal Riena unnie kepada Nia..

"Hahhaha as well..of course dh sedia!",balas Nia dengan perasaan yang tidak sabar..

"Good..kalau ada pape bagi tau unnie kay!".

"Ok unnie!".

"Ok bos! Saya dah tau kat mana dia tinggal dan kat mana dia belajar!".
"Bagus! Kau yang aku boleh harapkan! Lepas ni kau amik tahu dengan sapa dia kawan dan apa aktiviti harian budak tu! Harap kau boleh buat sebab aku akan upkan upah kau kepada RM10K.".

Di universiti.....

"Ok we have new student today..please intro yourself",kata Prof Song Hye Jin...

"Nia Hana imnida..I'm from Malaysia..20 years old".

Semua pelajar melambaikan tangan dan ada yang menjeling ke arah Nia dengan tujuan mengorat... tiba-tiba

"Can i know where do you live?",soal salah seorang pelajar lelaki yang ada..

"Erkk hurmm..".

"Prof can we continue our lesson?!",pinta pelajar lelaki yang berada di hadapan kelas bagi mengelakkan sebarang perkara berlaku setelah dia melihat reaksi Nia ,Min Jung Gook..

"Ouh ok..you can take your seat".

Nia segera mencari tempat duduknya dan seorang gadis telah menawarkan tempat duduk di sebelahnya..

"Ouh hai! Nia Hana imnida",tegur Nia..
"Hai! Aainaa imnida..your name same like my friend who a girl are really cute and chubby".
"Really?! Hahah yeah that's  me!!! You Ena right?".
"Yup!!!",Aainaa segera memeluk Nia...

"Ehem2",suara keras Prof Song memberi amaran..

Krrrriiingggg.....

"Ok we end our lesson today..I wanna see your assignment on next week..Thank you",suara lembut Prof Song tidak dipedulikan sesiapa kerana semua pelajar melakukan hal masing2.

"Ena! Lepas ni nak gi mana?".
"Gi makan then balik".
"Ouh ok! Jom gi makan kat restoran depan tu! Kimchi and bulgogi dia sedap gak!".
"Ok set!".

Di restoran...

"So Nia macam mana sekarang?".
"Hurmm takde apa..macam ni jela..btw Sab study kat mana?".
"Dia study kat Japan.. haritu dia ada mohon uni kat sini tapi tak dapat..kekadang bila dia cuti sem,die bercuti dan lepak kat sini ngan kte",terang Ena..
"Ouh!!! Ala berpisah la kte bertiga..huhu..lepas ni Ena tak gi memana kan?".
"Tak..terus balik..Nia ada hal ke?".
"Aah!!".
"Ouh kalau macam tu makan cepat!".

30 minit kemudian....

"Buurrrrppp!!!sedapnya!!!".
"Aip!!! Bagus sangat macam tu! Alhamdulillah la!",tegur Ena..
"Ouh ok k..Alhamdulillah",ucap Nia sambil mengusap perutnya

"Good! Dah jom! Esok kte jumpa lagi! Nia jalan hati2 kay!".
"Ok Ena!! Ena pun hati2".

Continue.....
Thanks sbb baca and klau boleh vote ya!

B1A4_BANA entertainment

Wait~~~Where stories live. Discover now