"Lepaskan aku!!! Yah!",Nia cuba melepaskan dirinya yang terikat pada sebuah kerusi.. Nia sedar dirinya berada di sebuah bangsal usang..
Nia cuba memerhatikan sekelilingnya.Gelap.Menyeramkan.
"Ha! Ha! Ha! Kau ingat senang2 aku nk lepaskan kau! Lepas apa yang kau buat dekat aku!",pemilik suara itu semakin dekat dengan kedudukan Nia..
Muncul seorang gadis berkot bulu..Nia cuba perhati pemilik suara itu dan dia tidak menyangkakan bahawa pemilik suara itu ialah seorang gadis..
Gadis itu menghadap Nia......
"Sabrina!".
"Yup! Aku! Kenapa? Oh kau tak sangka eh? Ha ha ha siapa je sangka kawan baik dia yang rancang ni kan? Sebab kau tu lurus bendul Nia!",kepala Nia ditunjal oleh Sabrina..
"Sab,kenapa sab? Kita buat salah apa dekat sab? Kenapa Sab jadi macam ni?", air mata Nia menyembah bumi kerana tidak menyangka rakan baiknya menjadi begitu..
"Kau tanya aku kenapa Nia? Lawak bodoh apa kau buat ni? Cuba kau sedar balik! Tu la,susah jadi orang tak sedar diri ni!",Sabrina berjalan di sekeliling Nia dengan muka yang bengis..
"Seriesly Nia buat apa kat Sab? Sab,tolong la jangan macam ni..Sab la kawan yang Nia ada".
"Kawan konon! Ok la..aku dah muak dengan lakonan kau! Aku akan bagitau apa kau dh buat dengan aku! Lepas kau dah kurus,ramai lelaki suka kat kau...salah satunya abang aku! Tapi kau tolak.......hurmm kesian abang aku",Sabrina mengeluarkan pisau lipatnya dan letakkan pada leher Nia..
"Abang aku suka sangat dengan kau! Tapi bila kau tolak,abang aku kecewa..hurmmm jijiknya kau kan...abang aku kecewa lepastu kau tahu dia buat apa?! Dia bunuh diri!!! Disebabkan kau yang bodoh!",Sabrina menekankan sikit pisaunya..
"Sab, bukan macam tu Sab.. Nia tak tolak pun, ikutkan Nia pun suka abang Sab..Tapi malam abang Sab ajak Nia makan tu, waktu abang Sab hantar Nia, dia ada nak buat benda tak baik.. Start dari tu,Nia jauhkan diri dari abang Sab..Nia tak nak bagitahu Sab sebab nak jaga hati Sab".
"Penipu! Abang aku bukan macam tu!! Kau memang penipu! Ok la..aku pun ada hadiah untuk kau Nia.. Jung Gook! Now!!!".
Sekali lagi Nia terkejut kerana rupanya Jung Gook bersepakat dengan Sabrina..
Jung Gook menarik keluar seorang lelaki yang kelihatan lemah dan teruk.. Wajah lelaki itu disarungkan kain hitam dan Jung Gook membuka kain itu..
"Deullie!".
"Lepaskan aku bodoh! Jangan kau berani sentuh dia!",Nia cuba sekali lagi melepaskan dirinya..
"Ha!Ha!Ha! Ouh ni la sebab kau tolak abang aku?! Sebab dia ni?! Ni kan orang yang kau sayang?! Maknanya aku kena hapuskan dia la!",Sabrina mengacukan pistol ke kepala Sandeul..
Sabrina dan Jung Gook berlalu pergi dengan wajah yang bengis..
Nia memandang lemah ke arah Sandeul..air matanya jatuh berguguran..
"Deullie...".
"Nia... stay strong kay..don't think about me",Sandeul berkata perlahan..
Nia tidak dapat menahan dirinya..dia cuba memikirkan pelbagai cara untuk melepaskan Sandeul dan dirinya..tiba2! Dia teringat Sandeul pernah pesan kepadanya..
"Nia..take this knife..keep it in your pocket! Always bring this!".
Nia segera cuba memeriksa poket belakangnya..dia cuba dengan sedaya upaya kerana tangannya terikat di belakang lagi memudahkan dia mencapai poket belakangnya..