Nia terjaga dari tidurnya dan dia mengesat matanya..dia tidak mengecam tempat dia berada sekarang..baginya tempat itu cantik sekali..
"Aku kat mana ni? Cantik sangat tempat ni! ",Nia cuba bangun sambil cuba untuk mengenalpasti tempat dia berada..
"Hai! I'm Arin!!",seorang gadis yang comel muncul di hadapan Nia sambil melambaikan tangan kepadanya..
"Ouh hai!! I'm Nia Hana from Malaysia.. can i ask you something?",Arin duduk di sebelah Nia..
"Nice name,Nia! Yeah you can ask anything?",Arin melemparkan senyuman kepada Nia..
"How I could be here? Woah I don't remember anything about yesterday..",Nia menutup mukanya..
"Really?! You don't remember anything? Yesterday,Sandeul hyung sent you here so you can sleep here..",senyuman tidak pernah hilang dari wajah Arin..
"Jinjja?! Woah I need meet him! Can I go to the toilet?".
Yeah..yes you can!".
Nia pun berlalu pergi ke tandas yang berdekatan dengan bilik itu dan dia berlalu pergi untuk berjumpa dengan Sandeul..tiba-tiba Cnu lalu di hadapannya...
"Good morning Nia!",Cnu menghadiahkan senyuman kepada Nia..
"Hai Cnu oppa! Oppa,can I meet Sandeul?".
"Ouh Sandeul...he take a shower now but he will finish after 10 min ,okay!",Cnu pun berlalu pergi..
10 minit berlalu....
Sandeul turun dari tangga sambil mengelap rambutnya yang basah..Nia yang sedang menunggu Sandeul terkaku melihat Sandeul dalam keadaan begitu..
"Nia!Nia!",Sandeul cuba membawa Nia kembali ke dunia realiti..
"Yes! Yes! Ouh Sandeul..Sandeul,can we have a talk?".
"Yes! Of course!",Sandeul mengajak lagi Nia ke rooftop untuk berbincang...
Rooftop...
"Yeah..why Nia?",Sandeul meletakkan tualanya pada lehernya..
"Hurmmm thanks about yesterday..",Nia seperti blushing..
"Ouh no problem Nia! I need to take care of you..",Sandeul melemparkan pandang ke arah Han River.
"But why you do this to me? We don't know each other before this".
"You're bana right? So I feel responsible for you..",Sandeul segera bangun seperti mengelakkan soalan itu kepadanya..
Nia pun mengikut Sandeul ke arah tingkat bawah..
"Woah!!! Sandeul have a date with Nia!!!",jerit Baro dari jauh..
Sandeul segera mengejar Baro dan mereka berlari seperti anak2 kecil..Nia tertawa melihat telatah mereka yang comel itu..
"Nia! Come have a breakfast with us!",ajak Gongchan di meja makan..
"Ok! Thanks everyone!",Nia segera mengambil tempat di sebelah Baro dan kelihatan Sandeul seperti menjeling ke arah Baro dan Nia. Selepas Nia menghabiskan makanannya,Nia terus meminta diri untuk balik..
"Bye Nia..I hope we can meet again.",wajah Sandeul kelihatan sedih melihat Nia..
"Hahaha be relax Sandeul..",Jinyoung akan menghantar Nia balik kerana dia yang membawa Nia ke sini..
"I hope so,Sandeul!",Nia menghadiahkan senyuman kepada Sandeul sebelum berlalu pergi..
Di dorm...
Tok!tok!tok!
Yunhui segera membuka pintu dan dia terkaku kerana melihat Nia bersama dengan biasnya,Jinyoung..
"Nia! Where have you been?! I'm really worried!!! Huhu",Yunhui segera memeluk Nia..
"I'm sorry,yesterday I brought Nia to my building without told you..I'm really sorry",Jinyoung cuba menerangkan kepada Yunhui..
"It's okay Jinyoung oppa..",Yunhui menjadi blushing kerana berdepan dengan biasnya..
"Okay,I'll go first! Bye Nia and.......".
"Ouh ya! Yunhui!".
"Ok bye Nia and Yunhui!",Jinyoung pun berlalu pergi..
Yunhui segera menarik Nia masuk ke dalam dan menutup pintu..Nia terus duduk di sofa dan cuba melelapkan matanya..
"Woah Nia!!! Once again,you're so lucky..ㅠ ㅠ ",Yunhui menjerit di sebelah Nia...
"Haahaha whatever la Yunhui..I wanna have a rest right now so don't disturb me ya!",Nia menolak Yunhui..
"Pfft ok",Yunhui beredar ke biliknya..
Keesokannya....
"Nia!! Where is your assignment?!",tanya Prof.Song..
"Hurmm...".
"Where is it?!!!",Prof Song menyergah Nia..
"Prof!! This is Nia's assignment..I borrow it from her yesterday...",Jung Gook bangun dan cuba membela Nia..
"Ouh okay so where is your assignment?",Prof.Song menyuruh Nia duduk dan Nia terkejut dengan tindakan Jung Gook..
"Kenapa dia still macam ni? Aku buat dia macam tu then dia still aarghh!!",marah Nia di dalam hati..
"My assignment not yet completed,Prof.",Jung Gook menundukkan mukanya kerana semua pelajar memandangnya...
"You go to detention class after this!",marah Prof Song kepada Jung Gook..Jung Gook sempat mengerling sedikit ke arah Nia..Nia segera mengalihkan pandangannya..
Selepas kelas.....
Nia segera berjumpa dengan Jung Gook..
"Jung Gook..I'm so sorry..because of me you be like this",Nia seperti mahu menangis..
"Hahahahha it's okay Nia..be relax",Jung Gook cube menyembunyikan perasaannya..
"Just Nia.................".
Continue.....
Sorry sebab rasanya byk kesalahan grammar..huhu..
B1A4_BANA entertainment...