*Perspectiva lui Rose*
Dupa o zi lunga,dar amuzanta... am ajuns in sfarsit acasa.
-Este imposibil, marai eu si ma arunc pe canapea.
-Iti place, ma sicaneaza prietena mea.
-Taci!ordon eu. Este un imbecil!
-Hai sa fim seriosi, incepe Tommy in timp ce se apropia de noi, iti place putin.
-Nu cred ca vorbim aceeasi limba,marai eu. Ma enerveaza!
-Si?! Tot iti place, insista Jade.
-Iesi afara, spun calma si acestia fac ochii mari. Iesiti afara sau faceti liniste.
-Si ce film privim? schimba subiectul Tommy.
-Buna alegere, rad eu. Nu stiu, ce vreti voi, dar asta dupa ce strangem putin de prin camera ca e balamuc.
-Curatenie! zice fericita Jade cu mainile sus, ciudat sau nu, asta e una dintre activitatile ei preferate.
-Ciudato, mormaie Tommy si apuca ceva de pe masa.*Perspectiva lui Kitty*
-Este imposibila, mormaie Alex in timp ce spala vasele.
-Imposibila sau nu dragule, dar ti-a pus capac, rade mami de el batandu-l pe umar si mai lasa doua farfurii.
-Si inca cum, rade si Sebi.
-Lasati ma railor baiatul in pace, vine tati in ajutorul lui Alex.
-Alex, murmur eu si trag un scaun langa chiuveta, apoi ma urc pe el pentru a fi la acelasi nivel.
-Ce-i pitico? intreaba el continuand sa spele.
-Ai pregatit bani? ma bufneste rasul.
-Nu pentru ca de data asta nu pierd, spune mandru.
-Da bine, sa stii ca primesc cu cecuri nu numai cash, adaug si cobor de pe scaun pasind cu eleganta spre scari.*Perspectiva Mirandei*
-Ar trebui sa stim si noi despre ce e vorba? il intreaba David pe Sebastian o data ce ne facem comozi pe canapea in living.
-Oarecum, se schimonoseaza el.
-Din nou v-a pacalit printesa mea? Ii intreaba David in timp isi plaseaza mana pe piciorul meu stang.
-Pe mine nu! se apara acesta. In schimb pe Alex o sa-l ciordeasca de cativa dolarei.
-Ce Doamne iarta-ma ai mai acceptat si de data asta? rostesc eu si acesta plescaie nemultumit.Haide ma, zi!
-Trebuie sa o "castige" pe Rose din trei incercari si deja una s-a dus pe apa sambetei, imi explica Seba pentru ca Alex a pus bot.
-Haide ma Alex, ce naiba?! Nu mai stii sa seduci? rade David si eu zambesc.
-Eu sa uit?Niciodata! O sa castig orice ar fi! spune sigur si se ridica ca mai apoi sa iasa ca nebunul pe usa.
-Piticania era sigura pe ea, adauga Seba.
-Sa-si pregateasca cardul, adauga sotul meu razand,iar printesa isi face aparitia strecurandu-se intre noi.
-Rose si Alexander zici,hm?! spun eu.
-Cam asa ceva, murmura ea si isi baga capul in parul meu.
-Sa vedem ce urmeaza, zice unchiul fetitei dand drumul la televizor. Va fi o telenovela data naibi!*Perspectiva lui Rosie*
-Sa deschida cineva usa aia! tipa Tom din camera oaspetilor.
Bineinteles... daca nu eram eu cei doi trebuiau sa doarma in dormitoarele lor, in apartamentele lor, dar cum sa faca ei asa ceva daca eu sunt acasa.
-Deschid eu! tip si ma ridic lenesa din canapea.
Pasesc alene spre usa,dar ma impiedic de botinele prieteni mele si ma fac una cu pamantul.
-Jade, urlu eu. Incaltamintea sa stii ca nu ma supar daca ti-o pul in dulap!
Ma rog, ma ridic masandu-mi usor glenza apoi pun mana pe clanta deschizand usa.
-Ce cauti aici? il intreb pe zambitorul Alexander din fata mea.
-Am venit sa te vad, imi explica el.
-M-ai vazut, pa! i-o trantesc eu ai imping usa pentru a o inchide, dqr piciorul lui o opreste. Ce mai vrei?
-Rose... cine e? intreaba Jade si isi face aparitia. Opaa... avem musafiri!
-Nici un "opaa" si nu avem nici musarifi pentru ca el ticmai pleca, zic plictisita aratandu-i "musafirului" usa.
-Dar deabea am ajuns, spune el cu o fata inocenta.
-Baiatul are dreotate Rose, imi zice ea cu mana pe inima. Thomas!urla si acesta is face aparitia la scurt timp.
-Ce-i? intreaba somnoros.
-Trebuie sa plecam, ii face ea cu ochiul. Rose are musafiri,haide! adauga si-l trage dupa ea.
-Dar...
-Fara dar, i-o taie ea si eu privesc scena din fata mea inmarmurita pana cand acestia ies pe usa.
-Sa va distrati! ne ordona Jade si Tommy imi arunca o privire perversa.
-Deci... pana la urma sunt musafir? ma intreaba el cand linistea se lasa.
-Fa ce vrei, zic si las usa pornind spre living. Spune-mi de ce ai venit aici, pe bune acum.
-Am venit sa vorbim, spune calm.
-Minunat, mormai eu. Ce vrei?
-Sa iesi cu mine la o intalnire, una singura, dupa poti faci ce vrei, rosteste el si pe mine mai ca ma bufneste rasul. De ce razi?
-Pentru ca esti penibil, rad eu. Tu te-ai vazut?
-Nu sunt penibil, ci sincer!
-Poate sau poate nu...
-Haide Rose, una singura! se milogeste el.
-Nu, zic scurt.
-De ce?
-Pentru ca nu te suport, explic anormal de calma si incep sa ma joc cu telecomanda.
-Cum adica nu ma suporti? maraie el.
-Pur si simplu nu te suport, imi esti antipatic!
-Imposibil!
-Nu chiar, asta e adevarul si daca ma scuzi vreau sa ma culc, vrei sa iesi afara?
-Nu, nu ies, spune si adopta o pozitie imponatoare.
-Iesi afara pana cand ma intorc, daca nu iau un ordin de restrictie, rostesc si merg spre bucatarie.
-Nu Rose, nu ies pana cand ni accepti sa iesi cu mine, insista el si mai mult ca sigur e in spatele meu, iar nervii mei incep sa se joace.
-Iesi acum, e ultima oara cand iti zic!
-Nu! raspunde si eu pun in secunda urmatoare mana pe tigaia de pe aragaz, care sa mentionez: e cu ulei de la micul dejun, si i-o dau in cap sau unde pe la maxilar, nu sunt sigura, dar stiu sigur ca l-am lovit. Iesi afara! mai spun o data si ridic tigaia din nou, iar acesta incepe sa faca pasi.*Perspectiva lui Sebastian*
-Si atunci Rose i-a facut o injectie, le povestesc eu lui David si Mirandei despre mica intalnire a celor doi.
-Ce Dumnezeu s-a intamplat cu tine? sare Miranda de pe fotoliu,iar eu cu David ne intoarcem capetele spre sursa mirarii ei.
-Ce naiba s-a intamplat cu tine? il intreaba si David, iar eu incerc doar sa-mi stapanesc rasul.
-Cred ca stiu, incep eu si cei doi soti ma privesc. Cred ca se poate traduce aia, arat spre Alex, ca fiind Rose,nu?
-Bravo tie desteptule, maraie la mine. Aveti gheata?
-Da scumpule, pentru ce-ti trebuie? il intreaba Miranda grijulie apropiindu-se de el. Asta e ulei?
-Da e ulei, raspunde. Si am nevoie de gheata pentru ca am incasat o tigaie, adauga el si eu incep sa rad.
-Imi place de ea, rade si David.
-Si telenovela a inceput...
CITEȘTI
Dacă nu seduci, se duce. |FINALIZATĂ|
Romance―IN CURS DE EDITARE― Oricum ai intoarce situatia este la fel. Si indiferent de modul in care i-ai privi pe cei doi nu se schimba nimic. Unul mai nebun ca celalalt - asa pot fi cei doi caracterizati. De la prima intalnire si pana in prezent ies scant...