Capitolul 11

5.2K 383 6
                                    

    *Perspectiva lui Rosie*

-Acum ce vrei sa facem printeso? o intreb pe pustoaica o ata ce am intrat in mall.

-Pai nu stiu, raspunde confuza in timp ce isi arunca ochii prin multime.

-Pe mine nu ma intrebi ce vreau? se linguseste Alex pe langa mine apucandu-ma de mijloc,dar il plesnesc peste mana.

-Labuta ca te frigi, marai la el.

-Vreau inghetata, topaie Kitty si o apuc de mana.

-Atunci hai sa luam inghetata, spun si ne indreptam spre cofetarie.

-Sau hai sa mergem la film mai intai, ce zici?

-Mie imi convine, zice Alex si da din cap ca un copil.

-Fie ca voi... mergem la film si apoi la inghetata, dar la 18:45 esti acasa, ne-am inteles?

-Da, da, da... acum hai sa mergem,  topaie micuta si ma trage de mana catre cinematograf.

-Si ce film vedem? intreaba satenul.

-Nu stiu... vreau ceva prietenos...

-"Prietenos"? Hai mai Rose ce naiba?!

-Alex e si Kitty cu noi, gandeste desteptule, mormai eu si imi arunc ochii la cea mica. Kitty la ce te uiti acolo?

-Uite! arata catre un aflis, iar noi ne apropiem de ea.

-" Doamna şi Vagabondul"... clasic, chicoteste el.

-Vrei sa-l vezi? ridic o spranceana.

-Da, sopteste si isi ridica privirea scanteietoare pre noi.

-Alex?

-Da, mergem... ma duc sa iau bilete, voi luati floricele, apoba si o taie.

-Ti-am zis sa-l lasam acasa, rade micuta si porneste inainte.

-Si eu nu te-am asculat, bomban in barba si o urmez.

    Dupa ce individul a venit cu biletele, iar noi am luat ce am vrut, am intrat in sala. Bineinteles ca Alex s-a asezat langa mine lasand-o pe cea mica la margine, dar in urma coatelor primite a lasat-o langa mine ... langa mine in partea dreapta ca nici nu avea de gand sa se clinteasca un centimetru daca nu era langa mine, asa ca el s-a dat la margine si eu langa el, iar Kitty langa mine.

-Ce tot faci? marai la el cand il simt foindu-se. Doar nu faci faza cu bratul, nu?

-Doar ma intindeam, murmura el.

-Aham... vezi sa nu! Stai locului, ii ordon si imi intorc privirea spre film.

-Ce dragut, sopteste Kitty cand are loc scena cu cina romantica si zambesc instant.

-Asa ne vom juca si noi, tine minte, spune Alex cu capul bagat in parul meu.

-Vom face asta cand te voi saruta de buna voie, i-o tai eu.

-Atunci trebui sa incep sa caut un restaurant, nu? rade el infundat.

-Taci...

      Pana la terminarea filmului individul a mai incercat vreo doua scheme cu bratul pana cand mi-am bagat unghiile in lui. Este imposibil, este cea mai anormala persoana pe care o stiu eu si doar traiesc cu Jade si Thomas. Imposibil am spus...

-De ciocolata, isi lipeste nasucul Kitty de geam.

-Mare? intreaba Alex.

-Da, super mare cu topping de ciocolata si cu fulgi de ciocolata cu cu frisca, spune micuta si se intoarce pe scaun.

-Tu Rose, vrei? intreaba surprinzator de calm.

-Da, vreau si eu una mare de ciocolata si vanilie... si caramel cu frisca si  topping de ciocolata.

-Bine, du-te si stai cu aia mica, arata cu degatul spre masa si se aseaza la coada.

-La ce te uiti spiridusule? o intreb pe Kitty o data ce m-am asezat langa ea.

-La locul de joaca, pot sa ma duc dupa ce imi termin inghetata?

-Desigur puiule, dar sa nu fugi in alta parte, zic si o ciupesc de nas.

-V-am adus si inghetata doamnelor, ne anunta Alex oferindu-ne cornetele cu inghetata.

-Este imens, se minuneaza fetita si acesta rade.

Atunci ar fi bine sa-l incepi, spune si se aseaza pe scaunul liber.

-Multumesc, spunem amadoua la unison si ne bagam boticul in cornet.

    Cat timp este liniste numai mormaielile lui Kitty de nemultumire cand se murdareste pe nas sau nu stie cum sa mai apuce cornetul.

-Acum pot sa fug? ne intreaba zambitoare.

-Hai fugi, dau din cap si se ridica ca o furtuna si dispare.

-Sa intreb sau e la locul de joaca? rade Alex si ne ridicam pornind spre micuta.

-Ai ghicit, spun si imi bag nasul in inghetata. Alex...ai servetele?

-De ce as avea servelete? intreaba si isi intorce capul spre mine incepand sa rada cu pofta.

-Nu e amuzant, il impung cu tocul. Ai servetele  ca pe al meu l-am aruncat...

-Of Doamne, vino aici ca am, se opreste intr-un final din ras si ma trage la el lipindu-ma de pieptul lui. La naiba ma mir ca nu ai si-n cap...

-Hai taci ca nici tu nu esti mai bun, marai eu.

-Eu n-am inghetata pe fata, ci tu, zice si imi da cornetul pentru a ma putea sterge, apoi imi prinde fata in mana s-a stanga. Stai locului si nu te mai misca!

-Bine, mormai si imi ridic privirea spre el.

-Nu te mai uita, spune si apoi continua.

-De ce? intreb eu ridicand din sprencene jucaus.

-Nu stiu, doar nu te mai uita... si esti gata.

-Multumesc si poftim, zic si ii intind cornetul. Mergem?

-Mergem, spun zambitor si ne intoarcem  spre cea mica. Esti gata? 

-Da... mergem? spune obosita aceasta si casca.

-Hai acasa piticule ca ai obosit, o trag eu e manuta si aceasta imi raspunde la strangere. Alex...

-Da?

-Nu o iei tu in brate, doar uita-te la ea, nu mai poate, te rog frumos...

-Hm... la cat mi-a mancat mie ficatii nu ar merita, dar pentru ca tu m-ai rugat fie. Kitty vino la mine! zice si o ridica pe aceasta care... imediat isi baga capul in cobitura gatului lui cuprinzandu-l cu bratele.

-A dormit, spun peste putin timp cand ne aflam la parter.

-Daca ar fi asa de cuminte si cand e treaza chiar as putea s-o indragesc, rade el si il simt cum isi strecoara mana pe langa a mea.

-Sa te las? il intreb cand isi impleteste degetele cu ale mele.

-Tu ce zici, ma lasi? rosteste el si isi intoarce capul spre mine.

-Incep sa regret ca te-am luat cu noi azi, rad eu si incerc sa imi scap mana din stransoare dar nici o sansa.

-Eu unul chiar ma bucur, spune si imi ridica mana ca mai apoi sa o sarute. Chiar ma bucur...

       Cum mai scap eu din asta?...



Dacă nu seduci, se duce. |FINALIZATĂ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum