Capitolul 28

4.1K 292 4
                                    

*Perspectiva lui Rosie*

-Sunteti superbe! exclama Miranda punandu-si mainile la gura.

-Stiu ca suntem, rad eu imbratisand-o. Noi ca noi, dar tu... wow!

  Este superba intr-o rochie stil sirena, mai ales ca o si avantajeaza, iar parul e usor buclat si prins cu un voal de lungime medie brodat.

-Esti frumoasa, rasufla Alexa zambitoare.

  Si noi, eu si Alexa, purtam niste rochii simple, dar tot o data si elegante de un roz pal incantator. Asta dupa nu stiu cate tinute schimbate... 

-Jade unde e? ma incrunt eu privind in jur.

-Era pe aici, sa o fi vazut cum musca dintr-o lamaie, imi raspunde Miranda.

-Tipic ei... asta o sa-mi termine frigiderul gravida cum e, rad eu. 

-Ce-i cu rasetele astea pe capul tau blond? apare Jade de mana cu Kitty.

-Sa o opreasca cineva, asta e a cincea lamaie, se ratoieste pustoaica la noi.

-Kitty mai da-mi pace, am si eu poftele mele, mormaie Jade apoi arunca lamaia intr-un cos de gunoi.

-Daca nu v-as cunoaste, as putea sa jur ca sunteti gemene sau cel putin surori, spune miresica admirandu-ne. Hai sa va fac o poza!

-Stai asa, o opreste Jade cand ridica aparatul foto si isi linge degetele pentru o clipa. Hai fa poza!

-Si... gata, rosteste apasand pe buton. Uite asa se fac amintirile!

-La naiba?! scanceste Alexa si fuge spre baie.

-Alexa?! spunem toate la unison si pentru un moment ne uitam una la alta, apoi pornim pe urmele satenei.

-Nu mai mananc niciodata nuci, spune hotarata ridicandu-se de pe gresie.

-Ia asta, zice Jade si ii arunca o cutiuta in brate muscand dintr-o lamaie.

-Nici n-am de gand sa te intreb de unde ai scos aia, rostes si ii arat cu degetul lamaia. Alexa ce e aia?

-Nu stiu, murmura si intoarce cutia pe toate partile.

-E un test de sarcina, fa-l! ii ordona blonda, dar Alexa ma fixeaza cu privirea. Doar fa-l!

-Bina, maraie printre dinti si inchide usa.

-Sa te intreb de unde ai ala? imi dau ochii peste cand Jade isi intoarce capul spre mine.

-Nu, cel mai probabil nu, rade ea. De cand am aflat ca-s gravida nu am doar pofte, ci tin mortis sa am si lucruri prin geanta, explica ea lingandu-si degetele pentru a doua oara.

-Esti asa o ciudata, rad de ea.

-Si eu esti asa o blonda, mi-o taie ea scotandu-mi limba.

-L-ai facut? sare Miranda de pe canapea.

-Da l-am facut, spune zambitoare Alexa. Mergem?

-Imediat, raspunde cealalta blonda si fuge spre baie.

-Unde sunt baietii? o intreb pe mireasa oferindu-i buchetul.

-Pai... David, habar n-am unde e, dar stiu ca Alex cu Seba si Thomas sunt afara uitandu-se dupa ultimele detalii, spune dintr-o sufla aceasta.

-Calmeaza-te, totul va fi bine, o imbratiseaza satena.

-Mami, toata lumea e gata! Poti veni, isi strecoara piticania capul pe usa.

  Nici macar nu mi-am dat seama cand a disparut Kitty.

-Jade, misca-te mai repede! zbier eu si ne asezam in fata usii.

Dacă nu seduci, se duce. |FINALIZATĂ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum