Capitolul 12

5.3K 374 22
                                    


-Alex stii ca poti sa-mi dai drmul la mana, nu? il intreb eu dupa vreo doua incercari esuate de a-mi elibera mana.

-Stiu, raspunde detasat, dar nu vreau.

-Alex da-mi drumul ca trebuie sa urcam in masina, zic printre dinti.

-O sa-ti dau drumul cu o conditie, spun dupa ce o aseaza pe Kitty pe bancheta din spate.

-Ce vrei?

-Un pupic, uite aici, zice si isi bate obrazul cu degetul aratator.

-Hai lasa prostiile si da-mi drumul, marai si mai musc o data din cornet.

-Nu glumesc, vrei sa scapi? Ma pupi, zice zambind, iar eu il privesc cu coada ochiului.

-Te urasc, ti-am zis asta vreodata?

-Poate... mai mult ca sigur, darn-am notat. Deci, ma pupi sau nu? insista el si eu marai gutural.

-O s-o regret, zic si imi trag mana facandul sa se apropie. Daca mai spui cuiva te castrez!

-Uuuu, esti salbatica imi place, rade facandu-ma sa ma incrunt.

-Mai taci, rostesc scurt si dau sa imi lipesc buzele de obrazul lui.

    La dracu' Alex! Asta e tot ce imi vine in cam cand acesta isi intoarce capul in asa fel incat sa-l sarut. Inca socata de miscarea lui am inghetat putin, dar cand ma dezmeticesc incerc sa ma dezlipesc de el, acesta imi da drumul la mana pentru a-si baga mainile in parul meu tragandu-ma mai aproape de el si ma lipeste de portiera. 

   Incepe sa-si miste buzele cu gratie, nu brutal. Poate daca eram intr-o alta postura as fi raspuns sarutului. Cu toate ca incerc sa ma dezlipesc de el nu reusesc sa-l clintesc absolut de loc, parca e statuie. Isi coboara una dintre maini pe mijlocul meu, iar cealalta ajunge prin miscari usoare pe obrazul meu. Oricat as incerca sa ma zbat ca un peste pe uscat, n-am nici o sansa. Intr-un final cedez impulsului de al lovi in "mostenitori"  si ma las moale in bratele lui facandu-l pe aceasta sa maraie multumit, apoi imi infasor mana libera dupa gatul acestuia . Pana la urma incep si imi misc buzele asemenea lui, usor pana cand Alex adanceste sarutul strecurandu-si limba masand-o pe a mea.

-Alex, soptesc peste buzele lui.

-Hm?! maraie el.

-Inghetata, adaug si acesta se opreste brusc dezlipindu-si buzele de alea mele.

-Ce ma? se incrunta el, iar eu ridic mana spre bluza lui. La naiba Rose!

-Hai mai ca e doar inghetata, chicotesc eu.

-Iubeam bluza asta, se plange el.

-Eu ce sa mai zic, desteptule? Si mie imi placea a mea, dar asta e, resemneaza-te! 

-Hai te rog... daca nu erai tu inghetata ta nu se intampla asta, spune si imiscutura bluza de parca l-ar fi ajutat cu ceva.

-Eu?! Cine dracu' a vrut pupat? Eu? Nu eu, ci tu idiotule! urlu la el si deschid portiera urcandu-ma in masina. Porneste!

-Cu cea mai mare placere, zice el si asa si face.

    *dupa 10 minute*  

Dupa un drum scurt, dar care totusi... a parul super lung, am ajuns acasa la Kitty.

-Hai printeso, trezirea! o impung cu degetul pe cea mica facand-o sa se intoarca pe burta. Stiu ca bancheta e comoda, dar poti dormi si acasa, chicotesc si o ridic in brate pornind spre intrare fiind urmarita de Alex cu privirea.

-Buna Rose! ma saluta David. Da-o incoace pe adormita, adauga si isi intinde bratele cuprinzand-o pe cea mica.

-Tati!? murmura pitica si David ii saruta fruntea.

Dacă nu seduci, se duce. |FINALIZATĂ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum