Capitolul 33

3.6K 275 0
                                    

                                                                         Ziua cea mare

     *Perspectiva lui Rose*              

  -Cine nu e gata sa fuga acum si tinem locatia secreta, rad eu cu prietenele mele in timp ce fiecare dintre noi verifica ultimele detalii cu privire la coafura si machiaj.

-Nici moarta nu fug azi, raspunde Jade hotarata. Tu crezi ca mai incap dupa in rochia asta?

-Eu nu vreau. O posibila casnicie si un copil, suna divin, raspunde si satena intrcandu-se cu fata spre noi.

   Alexa a facut in asa fel incat ceremonia va avea loc intr-o capela din centru' orasului. Una destul de mare pentru trei nunti la un loc.

  Cand mama a auzit am crezut ca face infarct, de tata nici nu mai zic, dar in clipa urmatoare m-au intrebat unde, cand si cum e nunta rezervandu-si in acelasi timp si bilete de avion..

-E timpul pentru rochii, isi strecoara capul pe usa cele trei mame incantate.

-Hai intrati, le face Jade semn din mana.

   Mama satenei seamana izbitoe de mult cu aceasta. Aceeasi statura, acelasi par si aproape... aceeasi fata, daca nu o stiam pe Alexa puteam sa jur ca-s surori. Pe cand mama  prietenei mele blonde nu seamana absolut deloc cu aceasta, ma rog... poate doar ochii care sunt de un albastru clar ce te face sa inghiti in sec de trei ori pana sa-ti faci curaj sa vorbesti cu posesoare lor. Mama ei e o femeie putin mai inalta cu par brunet, Jade seamana in totalitate cu tatal sau. Si eu... aici micuta, seman atat cu mama, cat si cu tata. Parul blond si buzele e de la tata, sau cel putin asa mi sa zis, iar restul mama din cap pana in picioare.

-Sunteti minunate! ofteaza  doamna Hogue si o ajuta pe satena cu crinolina.

-Niste printese! continua mama si toate chicotim in amintirea rochiei de la magazin, rochia din "povesti",ai mult ca sigur film de groaza.

-Sunteti sigure ca nu vreti biletele alea de avion? ne intreaba doamna Burn ajutandu-si fica cu nasturii rochiei.

-Nu, multumim! refuzam toate la unison.

-Eu am incercat, ridica dansa din umeri facandu-le pe celelalte mame sa rada cat timp voalul ne era asezat cu grija printe bucle.

   In ciuda "maiestrului" care s-a ocupat de parul nostru, toate am ales doar niste bucle, iar a facut spume si a spus, citez:  " Este imposibil! Eu nu fac asa ceva!", dar uite... a facut si arata perfect.

-Sunteti gata? intra pe rand  cei trei tacici, ai nostri.

-Aproape, raspunde mama si si face un ultim retus parului, apoi... in sincron cu celelalte doua femei  mai in varsta din camera, imi intinde buchetul cu trandafiri albastri.

   Inainte de nunta cu o zi, mie si celorlalate mirese ni s-a pus pata pe ceva, pe buchete. Am decis cu greu ca doua dintre buchete sa fie la fel. Eu si Jade le avem albastre, ce merge mai bine cu o mireasa blonda? Si Alexa... trandafiri rosii. Am crezut ca va fi frumos si este din cate se vede, iar in fata altarului, tot ea va sta si in mijloc.

  O chestie ma nelinisteste: cum de a acceptat preotul sa oficializeze trei nunti de o data? Nu stiu de ce ma bate gandul ca Alex a avut ceva de a face  cu asta.

-Acum suntem gata, ofteaza Alexa cand ne aliniem in fata usii in asa fel incat ea este in mijloc alaturi de tatal ei, iar eu sunt prima si Jade ultima.

   Cu o ultima privirea mamele se strecoara afara din incapere pornind spre locurile din afara ale capelei si usile se deschid nu dupa mult timp, iar melodia caracteristica nuntilor se aude pe fundal.

Dacă nu seduci, se duce. |FINALIZATĂ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum