*Perspectiva lui Rose*
*o luna mai tarziu*
Avionul a aterizat acum cateva minute pe pista si Alex tot ce face este sa se invarta de colo-colo debusolandu-ma total. Si asa mi s-a facut rau in timpul zborului, iar el agraveaza stituatia si mai mult.
-Alex ce cauti? marai nervoasa tragandu-l de camasa. Ce s-a mai intamplat acum? intreb cand imi evita privirea si un posibil raspuns.
-Am pierdut verigheta, cedeaza si raspunde spre uimirea mea.
Tac si nu spun nimic, doar imi aplec capul apoi imi ridic mana si il lovesc peste ceafa.
-Au! Asta pentru ce a fost? se rasteste el si imi mijesc ochii.
-Pentru ca esti un idiot si nu te uiti mai atent, e la mana cealalta! tip si pornesc spre iesire.
-Incep sa cred ca suntem pe magneti toti! striga Alexa razand si cobor apropiindu-ma de cele doua cupluri.
-Bai... ar vrea altii sa fie ca noi, raspund si le imbratisez pe fete, apoi pe cei doi masculi.
-Unde-i Alex? ma intreaba Thomas.
-Vine imediat, raspund si ma intorc sper avion. Alex misca-ti fundu'!
-Nu mai urla femeie ca vin! striga el coborand scarile. Nu te inteleg...
-Nici nu trebuie sa ma intelegi, doar iubeste-ma! il intrerup eu cu un sarut si imi iau rochia de mireasa din bratele sale urcand in masina.
-Asta fac deja, chicoteste el si ma apuca de mana pornind.
Am avut o luna de miere nebuna rau, dar a fost totodata si de vis. Plimbari pe plaja, plaja sau dragoste pe plaja... in mare parte tot contine cuvantul "plaja". Inca mai am nisip prin anumite locuri, dar nu ma plag. A fost frumos sau mai bine zis magica.
Acum toata lumea se indreapta spre casa familiei Reed. Imi e dor de cea mica, acum ca a inceput si scoala, chiar imi pare rau ca am tras "chiulul", dar am avut si e cu Alex nevoie de momentele noastre. Totusi ca sa ne revansam... inainte de a reveni in oras, Alex a dat comanda pentru cel mai mare urs de plus posibil si l-a si personalizat cu tricou si toate cele... pana la uma i-am ratat si ziua de nastere.
-Rose! striga din capatul scarilor si coboara in fuga, iar eu ma aplec cu bratele deschise pentru a o intampina.
-Buna puiule, mi-ai lipsit! ii spun si ii sarut dragastos frunte pasind spre living cu ea infasurata in jurul meu.
-Mami! Au sosit, striga inca o data si acum exact langa urechea mea... m-a nenorocit pe viata.
-Buna dragilor, vine Miranda alaturi de David. Ce faceti? adauga si incepe sesiune de imbratisat.
-Unde e Alex? se uita cea mica in jur dupa sotul meu.
Ce bine suna "sotul meu"! Hai ca ma topesc singura...
-S-a dus dupa cadoul tau, o ciupesc eu de nas si toti ne asezam in jurul masutei de cafea, care cum poate.
Jade sta cu Sebastian si am vaga impresie ca s-au lipit, asa de bine sta blonda mea prietena alaturi de barbatul de langa ea, iat Alexa... nu stiu cum ar reactiona daca s-ar vedea, dar se observa cu ochiul liber sa se topeste in bratele lui Thomas. Si am mai ramas eu... singura cuc pana cand vine Alex.
-Si... cum a fost? ma intrerupe Kitty din gandire si toate cuplurile prezente zambesc draceste.
-A fost...
-Ma ajuta cineva cu chestia asta? urla Alex ca un luptator de pe hol si la scurt timp apare cu ursul de 2 metri.
Hm... nu credeam ca va fi asa de mare, se pare ca m-am inselat si ursul il "calareste" pe saten!
CITEȘTI
Dacă nu seduci, se duce. |FINALIZATĂ|
Romance―IN CURS DE EDITARE― Oricum ai intoarce situatia este la fel. Si indiferent de modul in care i-ai privi pe cei doi nu se schimba nimic. Unul mai nebun ca celalalt - asa pot fi cei doi caracterizati. De la prima intalnire si pana in prezent ies scant...