Capitolul 19

4.6K 368 14
                                    

*Perspectiva lui Alex*

   Mama ce ma doare capul! Nu mai beau niciodata...

   Deschid ochii cu grija o data ce materialul pufos ce ma acoperea sa gadila. Un sunet placut se aude facandu-ma sa ma ridic.

-Ce naiba?! mormai pentru mine si ma ridic lasand sacoul pe fotoliu. Rose...

     Sunt la Rose? Cum s-a intamplat asta? Merg catre sursa zgomotului, adica spre bucatarie din cate vad, dar un zgomot cos de niste tigai lovite ma trezeste brusc, iar silueta ce se ivea in bucataria slab luminata imi atrage atentia.

      Hoti! Ma ascund dupa colt in timp ce indivitul se uita stanga dreapta si isi da tricoul jos ramanand la bustul gol. Ce mama ma-sii? Asta e ceva mai modern, hm?! Lasa ca am eu grija de tine...

   Imi strecor mana cu precizie pe blatul mesei din colt si apuc una dintre tigai, imi fac cruce si ma pozitionez in spatele individului care isi misc soldurile pe ritmul melodiei lente.

-Alex, tipa speriata Rose deodata si efectiv inghet cu tigaie in mana la ceafa individului cand aceasta aprinde lumine.

-Rose fugi! tip eu in acelasi timp. Il retin eu, tu cheama politia!

-Thomas ai grija, adauga pe un ton speriat spre hot o data ce eu am terminat propozitia, dar Thomas se pare, ca nu e atent si se intoarce brusc dand cu capul de tigaia care inca se afla la ceafa lui, ma rog..acum in fata lui si intr-o secunda este jos.

-Ups? ridic din umeri dand drumul la tigai si ca totul sa fie mai bine, aceasta ii cade in cap "victimei" mele in momentu in care acesta si-a ridicat capul. Dublu ups?

-Idiot, maraie Rose si isi ridica manicile camasii. Un mare idiot, imi urla in fata si se apleaca spre prietenul ei. Thomas esti bine?

-Hai ca nu a patit nimic, incerc eu sa scap de privirile ucigatoare ale acesteia, dar simt cum mi se face brusc rau. La dracu, mormai si ma reped asupra chiuvetei unde incep sa dau la rate.

-Hai nu zau Alex, spune Rose in spatele meu iritata. Dezinfectare! Asta trebuie sa fac sau imi iau chiuveta noua. Haide Tommy...

-Si eu? intreb 

-Tu ai grija sa nu mori inecat cu voma, mi-o tranteste ea.

     *peste 10 minute*

  Atat eu, cat si Thomas de aflam pe canapeaua din living "suferind". Eu stau cu cosul de gunoi langa bot, iar amicul meu cu o ditamai halca de carne pe fata...

-Ce s-a intamplat cu voi? zbiara Sebastian aparut de nicaieri alaturi de Jade care ne priveste... amuzata sau socata, inca nu mi-am dat seama.

-Pai ve...

-E vina lui, mi-o taie Rose si ii da o alta bucata de carne lui Thomas.

-Vai Doamne, se mira Jade si fuge din bratele prietenului meu catre victima. Tommy... esti bine?

-Se putea si mai rau, ii raspunde acesta zambind.

-Dar hai sa nu vedem doar part...

    Si mda... am fost intrerupt din nou de senzatia de voma, ca nu stiu cum sa-i zic altfel si incep sa dau la rate tragand cosul la gura.

-Pai doar o parte este inteligentule, mormaie Rose si ii pot simti ironia mai rau decat o sageata. Si aia partea rea!

-Lasa asta... Cum de ai un ochii vanat? intreaba Seba si eu imi revin cat de cat oprindu-ma din vomitat.

-Ia asta, imi intinde Rosie un pahar si niste pastile.

-Multumesc, murmur si le iau. 

-Imi raspunde cineva la intrebare? De ce Thomas are ochiul vanat?

-Pentru ca voma-in-doua-picioare aici de fata i-a dat cu tigaia in fata de doua ori, ii explica "asistenta" mea.

-Hai ca n-a fost chiar asa, incerc eu sa ma apar.

-Hai sa mori tu, se rastesc la unison cei doi tovarasi ai mei ce au participat la mica escapada de mai devreme.

-Bine, bine poate am gresit...

-Mai mult ca sigut Alex, maraie Rose. 

-Si de ce i-ai dat cu tigaia in cap? intreaba surprinsa Jade.

-Pentru ca am crezut ca este un hot, ii explic eu si mai bag o tura de vomitat.

-De ce ai crede asta? ma intreaba Seba si imi scot capul din cos pentru doua secunde.

-Era la bustul gol in bucatarie... ca sa nu ai zic ca era si slab luminata.

-Bustul gol, murmura Seba si intr-o secunda ochii i se maresc. Deci el era aseara in dormitorul tau?

-Ce? zic impietrit. Sebastian repeta!

-Am zis ca...

-Taci! Am auzit ce ai zis. Rose, zic si ma ridic de pe canapea privind de la fata la Thomas.

-Nu e treaba ta, imi raspunde calma.

-Thomas, marai spre el gata sa-l lovesc.

-Respira frate ca nu e nimic intre noi, spune el facandu-mi semn sa ma asez.

-Era in dormitorul tau? o intreb pe Rosie apropiindu-ma brusc de ea.

-Ce nu intelegi din "nu e treaba ta"? ma intreaba printre dinti privindu-ma direct in ochii.

-Rose, urlu si toti tresar  mai putin ea, care ramane la fel de calma. Atata timp cat stau dupa curul tau mai rau ca o lipitoare este treaba mea... mai ales ca sunt indragostit de tine!

    Sunt indragostit?! Na ca am clacat-o... nu trebuia sa-i zic! Acum o sa-si bata joc ca celelalte.

-Si? sopteste. 

-Noi trebuie sa plecam, ne atentioneaza Jade si ii trage pe cei doi barbati dupa ea mai ca pe niste caini.

-Cum adica si ce? marai spre ea cautandu-i pe chip vreo emotie, dar... nimic.

-Ce vrei sa fac eu? Nu poti fi indragostit de mine, imi spune in soapta si isi apleaca capul pret de cateva secunde rasufland greu.

-De ce nu? Ce am eu?

-Nimic, rosteste scurt ca mai apoi sa-si ridica capul lasandu-ma sa observ cateva lacrimi ce incercau sa i se prelinga pe obrajii rozalii.

-Atunci de ce? De ce nu ma pot indragostii de tine? Ce ai tu? o intreb cupzinzandu-i fata in maini.

-Nimic, repeta, dar nu pot Alex... nu putem.

-De ce pentru numele lui Dumnezeu? zbier ca nebunul si dau cu pumnul in perete, iar de data aceasta... micuta blonda tresare.

-Alex! urla ea. Noi nu ne potrivim! Nici macar nu ne cunoastem...

-Pai lasa-ma sa te cunosc, zic si mi arunc mainile exasperat in aer. Ce e asa de greu?

-Nu te vreau, mi-o tranteste indiferenta.

-Nu ma vrei,ha?! Bine nici eu nu te vreau si mare prost am fost aseara ca am refuzat o bunaciune doar pentru ca stiam ca Sebastian ma va aduce aici la tine, la fata de care sunt indragostit! ii scuip cuvintele in fata de parca ar avea venin.Ma bucur ca mi-ai dovedit ca esti exact ca celelalte si ca m-am inselat in privinta ta... Ma bucur ca am clarificat lucrurile intre noi, adio Rose!

-La dracu'! La dracu' cu tine Alex! o aud tipand in urma mea in timp ce imi iau sacoul sifonat cu o mana facand pasi spre usa.Stai!

-Ce mai vrei? ma intorc scarbit spre ea.

-Saruta-ma! Saruta-ma acum si aici...



Dacă nu seduci, se duce. |FINALIZATĂ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum