-Cum vine asta? o intreaba Alex cand am reusit sa ne ridicam din tocul usii.
-Jade, tu ai innebunit?! De ce sa nu-l sune?o intreb eu inaintand spre living.
-Rose, uita-te la mine si spune-mi ce vezi, zice blonda tragand aer in plamani.
-O vad pe cea mai buna prieten a mea care a luat-o putin prin porumb, dar nimic altceva, zis pe un ton vesel privind-o in ochi.Tu ce vezi?
- Eu vad o jigodie care i-a distrus sau puii mei... a intrat in viata lui Sebastian si a intors-o cu susul in jos, spune si incepe sa planga asezandu-se pe canapea, iar eu ii fac semn lui Alex.
-Suna-l, ii mimez iubitului meu care se uita la mine ca la o savarina.Alex! dau din maini in timp ca o strag in brate pe blonda. S
-Pe cine? se stramba el.
-Sebastian, mimez si imi mijesc ochii cand s-a prins.
-Acum? imi face el semn.
-Nu, cand imi iau pensia, logic ca acum idiotul! ii fac semn spre telefon.
-Scuzati-ma, murmura Alex si iese din camera.
-O sa fie bine, vei vedea, ii spun blondei strangand-o mai bine in brate.
-Ba nu, nu o sa fie...
-Poti sa taci si sa plangi acolo? Va fi, vei vedea, marai spre ea fracand-o pe spate.
*Perspectiva lui Sebastian*
-Poti de rog, sa-ti dai curul jos din poala mea? o rog pe bruneta mult prea siliconata ce se tot invartea pe langa mine.
-De ce iubire, nu-ti place? se pisiceste ea tragandu-ma de cravata.
-Ma si mir ca poti vorbi la cat de mari iti sunt buzele. Pun pariu ca pot desface si un borcan de castraveti murati cu ele, spun iritat si imi apuc paharul, dar telefonul incepe sa-mi sune. Alex...
-Alex?! chitaie tipa. Daca esti gay sa stii ca ma pricep destul de bine sa ma joc cu chestiile am si eu una, adauga aceasta si se intinde dupa un sarut, dar ii pun paharul cu bautura la bot.
-Nu sunt gay si nici nu vreau sa ma joc cu "chestia" ta, asa ca du-te de ia un castravete in bot de la alta masa, tun nervos si o imping jos. Ce e Alex? raspunda la telefon iar "domnisoara" se ridica.
-O sa regereti, faceam minuni! spune nervoasa si incepe sa faca pasi spre iesirea separeului.
-Acum mai esti si magician, ha?! Atunci transforma-ti botu' in desfacator de capace, o iau la misto.
-Sebastian unde dracu' esti si care ce se intampla acolo? turuie prietenul meu si eu imi dau ochii peste cap.
-Alex ce mai vrei? mormai indiferent.
-Ai face bine sa lasi bautura ca nu-mi place ca vei deveni un tata betiv, rade el.
-Ce tata, nebunule? Din nou te-a dat Rose cu capul de pat? il intreb eu ridicandu-ma in sezut pe canapea.
-Nu, nu m-a dat sau ... cel putin asa stiu eu, dar nu asta e ideea, spune fericit idiotul.
-Atunci care e? mormai si renunt la cravata.
-O sa fii tata betivane, Jade e la noi si boceste cu Rosie in living si ca bonus, ca sa vezi, nu a facut nici un avort, spune dintr-o suflare si eu inghet. Seba? adauga. Sebi?! Sebastian! urla in difuzotul telefonului.
-Handicapatul...
-Mai esti? ma intreaba.
-Eu da, dar mai mult ca sigur auzul meu s-a dus, spun si schimb pozitia telefonului punandu-l la cealalta ureche.
CITEȘTI
Dacă nu seduci, se duce. |FINALIZATĂ|
Любовные романы―IN CURS DE EDITARE― Oricum ai intoarce situatia este la fel. Si indiferent de modul in care i-ai privi pe cei doi nu se schimba nimic. Unul mai nebun ca celalalt - asa pot fi cei doi caracterizati. De la prima intalnire si pana in prezent ies scant...