Capitolul 9

5.8K 393 7
                                    

*Perspectiva lui Rose*

-Ba omule du-te si lasa-ma, o tigaie nu ti-a ajuns? urlu la Alexander in timp ce cateva persoane intra in spital. Dispari!

Ca sa intelegeti si voi care-i faza trebuie sa va povestesc...

*In urma cu o jumatate de ora*

-Pai si?! Crezi ca ne "pregateste" ceva? ma intreaba Tommy in timp ce iesim din casa.

-Sincer, habar n-am. Nu stiu ce ai facut tu, dar eu stiu ca am fost cuminte, chicotesc eu si inchid usa cu cheia.

-Razi tu razi, dar nici eu nu stiu, spune ingrozit.

-Haide ma, stai calm, ce poate sa-ti faca? rad eu si pornim spre masina.

-Vrei sa-ti fac o lista? ridica din sprancene si eu dau aprobator din cam.

-Numai ce e rau, specific eu si deschid masina.

-Sa incepen cu numarul 1: castrare surpriza, suna "bine? Sau cu numar 2: crema deaia de va epilati voi in sampon sau stai... numarul 3: desen surpriza cu carioci permanente, ce zici? se intramba el si isi pune centura.

-Pentru inceput mi-ai dat mie idei, rad si ma atentioneaza cu degetul facandu-ma sa ridic mainile in semn de pace. Revenind, eu cred ca e vorba de un tip, Jade nu prea scapa de noi cand e ceva neimportant, gesticulez putin cam ciudat si revin ma masina.

-Sper sa fie asta, mormaie el si pornim spre spital, dar telefonul incepe sa-mi sune. Vezi tu cine e, ii zic lui Thomas si acesta imi apuca telefonul de pe bord.

-Kitty, raspund? ma inteaba.

-Da-l pe difuzor.

-Alo? se aude micuta.

-Hei piticule, ce mai faci printeso? o salut eu.

-Buna Rose! Sunt bine, stau cu Seba in masina ca il asteptam pe nebun in fata blocului, rade ea.

-Kitty... vocabularul de rog, mormaie unchiul ei de pe partea cealalta.

-Buna Seba, il salutam cu cu Thomas in cor.

-Salut, raspunde el.

-Rose te-am sunat ca sa stiu daca nu vrei sa iesi cu noi la inghetata, imi spune micuta. Vrei sa vii?

-Hm, da de ce nu, dar nu acum puiule ca nu pot, maine? zic si opresc la semafor.

-Da, da,da,da, vine si raspunsul fetitei si apoi se aude un ton de apel pe fundal.

-Mai avem? intreaba Tommy.

-Nu urmatoarea la dreapta e, ii raspund eu.

-Imbecilule, tipa Seba pe partea cealalta. Tu esti nebun sau obsedat? Pleaca de acolo!

-Kitty puiule trebuie sa intru in spital, mai vorbim, te pup de nu te vezi! spun eu.

-Pa Rose! Pa Tommy si eu va pup! zice si apoi inchide.

-E adorabila, chitai eu si imi iau geanta dupa ce am parcat, apoi ies din masina alaturi de Thomas.

-Rose?!murmura acesta si eu imi scot capul din geanta o data ce mi-m gasit rujul.

-Cat de bine dispusa esti? continua el si il privesc incruntata.

-Ce ma?! Sunt bine ca sa zic, de ce? il intreb si ma intorc cu fata la el uitandu-ma in oglinda pentu ca nu ma manji de ruj.

-Uite de asta te-am intrebat, mormaie si ridia degetul aratand spre intrarea spitalului.

- Ce dracu' face asta aici? sar eu o data ce l-am vazut pe Alexander cu ditamai pancarda plimbandu-se de colo-colo.

Dacă nu seduci, se duce. |FINALIZATĂ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum