*Perspectiva lui Alex*
-Deci? murmura zambitoare Rose dupa ce s-a despartit usor de mine.
-Deci ce? zic eu confuz, iar Sebastian incepe sa rada.
-Deci da-i inelul prostule, imi ordona satenul.
-A... inelul, stai asa! zic repede si incep sa ma cotrobai prin buzunare.
-Sa nu-mi pui ca l-ai pierdut, rosteste ironica Jade si ii arunc o privire ucigatoare.
-Nu, logic ca nu l-am pierdut, i-o tai eu.
-Pai si atunci unde e? ma intreaba blonda mea punandu-si mainile-n san.
-Stiu ca mi l-am pus pe degetul mic inainte sa sar si...
-Si ce? rostesc toti trei la unison.
-Si l-am dat cu lipici ca sa nu-l pierd, spun incat si ridic mana stanga cu inel cu tot spre amuzamentul celorlalti. Nu mai radeti!
-Of iubitule, esti o minunatie, rade Rose si ma cuprinde in brate.
-Asta inseamna ca o sa-l dai jos cu vreo bagheta de aia de-a ta de prin spital? o intreb cu glas de copil.
-Sigur puiule, dar asta dupa ce ii aratam Mirandei si poate... inca catorva persoane, zice miseleste sarutandu-ma scurt.
-Te urasc, marai resemnat.
-Daca ma urai nu mai sareai ca idiotul de pe cladire, ca tot veni vorba, spune ea calma. Esti un idiot! Cum puii mei sa faci asa ceva, daca salteaua aia nu era pusa bine? zbiara si imi da doua palme peste fata. Sa nu mai faci asa ceva niciodata! Niciodata, m-ai auzit?
-Da Rose, te-am auzit. Eu si tot spitalul! zbier si eu frecandu-mi urechile.
-Ma bucur, sper sa-ti fi intrat si in cap, adauga pe acelasi ton si pleaca spre lift. Sunt de garda!
-Te iubesc, ii spun inainte ca usile sa se inchida.
-Esti asa un nebun, rade Seba si ma cuprinde intr-o imbratisare caracteristica noua.
-Sa fiti fericiti, continua Jade repetand imbratisarea.
-Mai usor cu imbratisarile, maraie prietenul meu.
-Stai usor cowboy, are nevasta, il linisteste blonda sarutandu-l scurt.
-Si ce? Tu nu stii ca s-au inventat amantele? se ratoieste el.
-Eu zic sa taci din gura ca tot pe tine te iubesc, i-o taie Jade.
-M-am indragostit, rasuflu eu usurat ridicand mana cu inelul.
-Stiu frate, se vede pe fata ta numai cand o privesti, ma bate Sebe pe umar.
-Stiu... e o piatra asa de frumoasa. Acum inteleg de ce femeile adora diamantele! zic eu, iar Jade chicoteste.
-Tu de inel vorbesti? rosteste crispat iubitul acesteia.
-Da, tu despre ce vorbesti? ma mir eu lasand mana jos.
-Despre Rose...
-A da... si pe ea o iubesc, dar piatra asta, la naiba!? M-a hipnotizat! spun razand si ii intind mana.
-La naiba ca-i tare frumoasa, se mira si el.
-Voi barbatii si bijuteriile, baba si mitraliera, mormaie Jade si porneste spre lift in timp ce eu cu Sebastian ne uitam cand la blonda, cand la inel.
-Femeile, pufnim noi si o urmam.
*Perspectiva lui Thomas*
-Pai si ce cautai pe acoperis? imi intreb prietena apucand un dosar.
-Nu o sa-ti vina sa crezi, chitaie ea apucandu-ma de brat. Alex m-a cerut de sotie si eu am acceptat!
-Sa mori tu, casc eu gura.
-Da, ma jur! S i sa vezi ce inel frumos mi-a luat, spune mai putin entuziasmata.
-Arata-l, vreau sa-l vad! ma uit eu la mainile ei, dar nimic. L-a pierdut?
-Mai de graba si l-a lipit de deget, rade blonda de langa mine. Poveste lunga!
-Oricum ma astept la orice de la nebunul ala, zic zambind si arunc un ochi in dosar.
-Tu cu Alexa cum mai sunteti?
-Suntem bine, ne merge bine doar ca... azi nu se simtea foarte bine, zic resemnat si o privesc pe Rose.
-Hei, capu' sus ca va fi bine? Ai consultat-o? ridica ea din sprancene.
-A zis ca e bine si ca... citez: " nici sa nu-ti treaca prin cap sa apropii vreo injectie de mine ca te sugrum in somn", imi imit eu iubita facand-o pe fata din fata mea sa chicoteasca slab.
-Vrei sa trec eu pe la ea? ma bate ea pe umar.
-Chiar te rog, maine pe la pranz?
-Dar maine e nunta Mirandei, ce zici de dimineata inainte de nunta? Veniti la mine sa va pregatiti si acolo voi avea grija, bine? rosteste cu grija Rosie apoi cu o inclinare de cap aprob, iar ea pleaca.
Sper ca pisicuta mea sa fie bine!
*Perspectiva Alexiei*
*a doua zi*
-Nu Rose, nu sunt insarcinata, tip a doua oara.
-Nu ai aia si nici pe ailalta, atunci nu inteleg de ce iti este rau, se resemneaza blonda asezandu-se pe pat. Esti insarcinata!
-Rose... iti spun pentru a treia oara, nu sunt insarcinata pentru ca n-am cum sa fiu, cedez si ma intorc cu fata spre ea.
-Poftim? se ridica ea in sezut mai bine.
-Ce ai auzit Rose, nu sunt pentru ca nu pot sa fac copii, zic si ma intorc cu fata la oglinda aplicandu-mi niste rimel.
-Esti sigura? Se mai intampla si greseli medicale, rasufla exasperata blonda.
-Da, sunt sigura! zic ridicandu-ma dupa rochie. In ultimul an de facultate am fost logodita, dar el cand a aflat ca nu pot face copii... s-a despartit de mine lasandu-ma cu ochii-n soare, intelegi?
-Imi pare rau, spune Rose intristata. Daca stiam...
-Nu aveai cum, rad eu. Si in primul rand, mie nu-mi pare rau, asa a fost sa fie, dai in al doilea rand... nu stiu cum va reactiona Thomas.
-Crezi ca va face cu a facut fostul?zambeste ea.
-Poate...
-Nu o va face, iti garantez eu. Daca vri pot sa jur si pe parul meu blond ca nu o va face, rosteste el increzatoare. Acum pune rochia aia pe tine ca suntem asteptate...
*peste 15 minute*
Bineinteles ca a trebuit sa-i spun... sigur nu mai scapam de ea daca nu-i spuneam! Pana la urma nu e un secret, dar totusi... nu pot sa zic ca ma simt rau ca i-am zis, ma simt bine.
Acum suntem in drum spre nunta, eu cu Thomas suntem in masina cu Alex si Rose. Spre deosebire de primul drum, spre casa lui Rose, acum e mai multa liniste. Thomas nu a zis absolut nimic, dar in schimb ma strage ca nebunul de mana. Daca nu l-as fi cunoscut, as fi putut sa jur ca ii e frica sa nu ma piarda!
-Sunt bine, ii soptesc si imi lascapul pe umarul lui. Stai calm, adaug si simt cum stransoarea se salbeste. Te iubesc!
-Si eu pisicuto, si eu te iubesc! sopteste in timp ce imi saruta fruntea, iar Alex... isi intinde gratios mana spre Rose.
-Ala e un inel? ma ridic eu spre mana satenului.
-Stiu e fenomenal, nu? chitaie incantat Alex.
-Care-i treaba cu tine si inelul? il intreaba Tommy.
-Parca s-a insurat cu el, asa de obsedat e de el, ii raspunde Rose apucandu-l de mana pe Alex.
Alex... ce sa-i faci?!
CITEȘTI
Dacă nu seduci, se duce. |FINALIZATĂ|
Romance―IN CURS DE EDITARE― Oricum ai intoarce situatia este la fel. Si indiferent de modul in care i-ai privi pe cei doi nu se schimba nimic. Unul mai nebun ca celalalt - asa pot fi cei doi caracterizati. De la prima intalnire si pana in prezent ies scant...